تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 25 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806597560




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت كارخانه های استان مناسب نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استاندار فارس: وضعیت كارخانه های استان مناسب نیست خبرگزاری پانا:نماینده عالی دولت در فارس گفت: امروز وضعیت كارخانه های استان مناسب نیست.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 09:27



به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزی پانا:نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینكه امروز وضعیت كارخانه های استان مناسب نیست، گفت: متاسفانه وضعیت استان فارس در خصوص اشتغال همچنان ناامید كننده است.


نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینكه امروز وضعیت كارخانه های استان مناسب نیست، گفت: متاسفانه وضعیت استان فارس در خصوص اشتغال همچنان نا مید كننده است.
   محمد احمدی  در جلسه شورای برنامه ریزی استان فارس ضمن انتقاد از سود بالی بانكی اظهار داشت : در شرایط فعلی برخی از كارخانه ها به دلیل مشكلات مالی با مشكل مواجه شده اند.

وی عنوان كرد : حمایت از تولید و پشتیبانی از كارخانجات فعال، در دستور كار مدیریت ارشد استان قرار دارد و بر این اساس بازدید برنامه ریزی شده از واحدهای صنعتی استان در دستور كار مدیران قرار گرفته است و طی آن مشكلات این واحدها مورد بررسی ویژه قرار خواهد گرفت.

رییس شورای برنامه ریزی استان فارس ادامه داد: امروز مجموعه ای صنعتی – تولیدی در استان فارس  با 10 هزار كارمند و كارگر گرفتار سود های بانكی است در حالیكه اگر این كارخانه تعطیل شود باز هم باید شاهد تشدید مشكلات بیكاری خواهیم بود.

استاندار فارس افزود: یك كارخانه لاستیك سازی با 200 میلیارد تومان بدهی از دیگر مواردی است كه باید برای چرخیدن چرخ آن فكری های صحیح كرد.

 احمدی تصریح كرد:هیچ راهی جز بررسی مشكلات و ارائه راه هایی برای خارج شدن از چالش بیكاری در فارس نداریم و برای رسیدن به این مهم نیز باید از تمامی ظرفیت های استان استفاده كنیم.

نماینده عالی دولت در استان فارس خاطر نشان كرد: اولویت نخست ما، موضوع اشتغال است زیرا اشتغال با فرهنگ و امنیت جامعه در ارتباط تنگاتنگ قرار دارد.

وی با اشاره به اینكه مشكلات استان فارس زیاد است، گفت: در فارس توانمندی و پتانسیل كم نداریم اما گرفتاری و مشكلات زیادی وجود دارد.

استاندار فارس تصریح كرد: جلسات مختلفی در تهران برگزار شد و دیدار های مختلفی نیز داشتیم كه خوشبختانه یكی از موفقیت های این نشست ها مشخص شدن مجری پالایشگاه دوم شیراز بود كه به مجموعه سرمایه گذاری غدیر سپرده شد.

احمدی با بیان اینكه استفاده از توان گردشگری استان فارس می تواند بخش زیادی از مشكلات بیكاری را رفع كند عنوان كرد: به دنبال رونق بخشی اقتصادی استان هستیم و در این میان با سرمایه گذاران بخش گردشگری جلسات مختلفی برگزار شده است.

وی با انتقاد از كمبود زیرساخت های گردشگری و فرهنگی در شیراز، گفت: شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری این شهر بر اساس ضوابط و مقرارت مجوزی برای ساخت برجی صادر كرده اند و در این شرایط نباید عده ای مانع از توسعه شهر شوند.

استاندار فارس با اشاره به این كه استفاده بیشتر از منابع آب های زیرزمینی و افزایش مساحت زمین های زیر كشت در استان ممنوع است، گفت: پرورش ماهیان، ماكیان و زنبور عسل كه وابستگی استان و كشور را كاهش می دهند مورد حمایت خواهد بود.

احمدی با اعلام این كه شورای سرمایه گذاری در استان با هداف حمایت از سرمایه گذار پاك و سرمایه گذاری پاك و بی شائبه ایجاد خواهد شد، این شورا متشكل از همه نهادهای مسئول و نظارتی بوده و موجب جلب حمایت همه اركان استان از سرمایه گذاران خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این كه شیراز می تواند برترین شهرها در زمینه گردشگری در سطح دنیا باشد، گفت: از بینش نماینده ولی فقیه در استان كه ابراز كردند برای سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن كنیم خرسند هستیم.

وی افزود: فعال كردن آزاد راه شیراز به بوشهر از دیگر برنامه هایی است كه در سال جاری اجرایی خواهد شد.

استاندار فارس گفت: عمملیاتی كردن سیاست مقام معظم رهبری در خصوص اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مهم ترین موضوعی است كه  در شورای برنامه ریزی و توسعه استان باید به آن پرداخته شود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این كه زمان بندی تشكیل جلسات كارگروه های تخصصی زیرمجموعه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و نقشه راه دستگاه های اجرایی در سال 93 تدوین شده است، تاكید كرد: همه دستگاه ها باید با زمان بندی و برنامه ریزی مناسب، تلاش كنند اهداف پیش بینی شده را محقق كنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن