تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814224590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای نمایش ˝ وایـنک آخرالزمان ˝در کرج


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اجرای نمایش ˝ وایـنک آخرالزمان ˝در کرج خبرگزاری پانا:گروه فرهنگی ،هنری سامران ˝و اینک آخــــــــــرالزمان ˝را دوباره به روی صحنه می برد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۱ فروردين ساعت 09:39



                      به گزارش خبرگزاری پانا؛ نمایش "واینک آخرالزمان " بعد از 3 شب اجرای موفق در اسفند92 و استقبال کم نظیر مجددأ اول لغایت پنجم اردیبهشت 93 ساعت 18 در پلاتوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به اجرا خواهد رفت.
  این نمایش توسط گروه فرهنگی ، هنری سامران به نویسندگی و کارگردانی سعید نصیری و با هنرمندی : سعید دشتی ، محمد اسماعیل زاده ها ، محمد امیری ، امیر قربانی ، ستاره میرزاخانی ، سمیه دهنوی ، محمدرضا رجبی و آهنگسازی امین کاوه و با همراهی 30 هنرمند دیگر به عنوان بازیگر فرم و عوامل ، موضوعی متفاوت با آنچه که تا به حال در شهر کرج به صحنه رفته است دارد که با در نظر گرفتن آسیب های اجتماعی در لایه های مختلف فرهنگی مذهبی جامعه سعی بر آن دارد تا ما را با چالش های جدی شخصیتی که با به انحراف کشیده شدن انسانها از خط اصلی اعتقادات دینی به وجود می آید آشنا کند.
  مشکلی که با عزم شیطان اغلب متوجه افراد خوب خداوند است و حال شخصیت حاج ناصر که درگیر با این چالش هاست اما نه در سلامت جسمانی بلکه در کما و زندگی پس از مرگ که در این مسیر با ابن ملجم و جَعده قاتل امام حسن (ع) همراه می شود که بانی گناهی مشابه آنهاست.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن