تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816482704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرمش قهرمانانه به معناي باج دادن به آمريکا و غرب نيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۸:۱۲ب.ظ)
آيت الله نوري همداني: نرمش قهرمانانه به معناي باج دادن به آمريکا و غرب نيست آيت الله نوري همداني گفت: نرمش قهرمانانه به معناي باج دادن به آمريکا و غرب نيست بلکه مسئولان نظام بايد سعي کنند با تکيه بر قدرت داخلي مشکلات را حل کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله نوري همداني در ديدار با محمد رضا باهنر با اشاره به اينکه کساني که در جامعه به عنوان خواص شناخته مي‌شود اظهار کرد: اين افراد که از لحاظ قدرت و امکانات در جامعه بسيار تاثير گذار هستند وظيفه بسيار سنگين تري را بر عهده دارند.
وي با اشاره به رشداقتصادي و فرهنگي که بايد توسط افراد شاخص در جامعه ايجاد شود تصريح کرد: رشد فرهنگي داراي چند پايه است که اولين آن ايمان است که در دين به اين موضوع تاکيدات بسيار زيادي شده است.
استاد حوزه علميه قم با اشاره به اينکه بايد سه رکن فرهنگي در قسمت‌هاي مختلف مد نظر قرار بگيرد تصريح کرد: بايد علاوهخ بر رشد علمي و فرهنگي رشد سياسي نيز شامل مسئولان ظنام شود.
آيت الله نوري همداني با اشاره به اينکه رشد سياسي بايد در حوزه مديريت کشور تجلي پيدا کند خاطر نشان کرد: بايد تمامي حکم‌ها در جامعه اسلامي بر اساس حق انجام شود زيرا تنها در اين صورت است که جامعه اسلامي مي‌تواند مسير اصلي خود را پيدا کند.
آيت الله نوري همداني با تاکيد بر اينکه بايد از حضرت زهرا (س) در بين جامعه اسلامي الگو گيري کرد افزود: پنهان ماندن قبر حضرت زهرا (س) يکي از موضوعات بسيار مهمي است که بايد مورد تحليل و بررسي قرار بگيرد.
استاد برجسته حوزه علميه قم با اشاره به اينکه بينش سياسي جامعه ما تنها با مرور سيره اهل بيت رشد پيدا مي کند تصريح کرد: رشد سياسي يکي از موضوعاتي است که بايد توسط مسئولان نظام اسلامي مورد توجه قرار بگيرد.
اين مرجع تقليد گفت: برخي مي‌خواهند به نظام استکباري نرمش نشان مي‌دهند و اين افراد‌‌ همان کساني هستند که از صحبت‌هاي مقام معظم رهبري سوء استفاده مي‌کنند و بايد از اين افراد دوري کرد.
وي با تاکيد بر اينکه نرمش قهرمانانه به معناي باج دادن به غرب نيست تصريح کرد: بايد مسئولان نظام اسلامي با مراجعه به آيات و روايت قرآن کريم بتوانند اين موضوع را مد نظر قرار دهند و در اين مسير حرکت کنند.
آيت الله نوري همداني گفت: دشمن دوست دارد کشورهاي توسعه نيافته نرمش نشان دهند و آن‌ها در مقابل نيز نرمشي را به شما نشان دهند و زير دست‌هايي که با محبت به شما مي‌دهند دشمني و کينه خود را گنهان مي‌کنند.
استاد حوزه علميه قم با تاکيد بر اينکه دشمنان نظام اسلامي به دنبال عيب جويي هستند و سعي مي‌کنند نکات بسيار کوچکي را در نظام اسلامي را بسيار بزرگ جلوه دهند.
استاد حوزه علميه قم گفت: اوکراين نمونه بارزي از دخالت‌هاي غربي در کشورهاست و اجازه نمي‌دهند مردم هر کشوري براي خودش تصميم بگيرد و سيطره ان‌ها بر آن کشور‌ها کوتاه شود.
مرجع تقليد جهان تشيع با تاکيد بر اينکه مدعيان حقوق بشر اسلحه به دست در سوريه در حال جنگ هستند عنوان کرد: بسياري پس از اينکه شعار اعتدال را شنديند فکر کردند مشي و روش نظام اسلامي تغيير پيدا کرده است.
وي خاطر نشان کرد: جسارت‌هاي بسيار زيادي در همين مدت از سوي کشورهاي غربي بر عليه رخ داده است که نمونه بارز آن قطعنامه ضد ايراني اتحاديه اروپا است.
وي با اشاره به اينکه بايد عفاف و حجاب بايد توسط مسئولان مجلس شوراي اسلامي پيگيري شود خاطر نشان کرد: موضوع فرهنگ بسيار مهم است و نبايد اين موضوع فراموش شود تمامي افراد در اين نظام بايد در اين مسير حرکت کنند.
آيت الله نوري همداني گفت: ايران بايد آنقدر از لحاظ اقتصادي قوي باشد که به هيچ کشوري محتاج نباشد و بايد مسئولان اين موضوع را مد نظر قرار دهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن