تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809921840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سی امین ناوگروه نیروی دریایی درآینده نزدیک به مناطق جدیداعزام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سی امین ناوگروه نیروی دریایی درآینده نزدیک به مناطق جدیداعزام می شود انزلی - ایرنا - فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی از اعزام سی امین ناوگروه نیروی دریایی به مناطق جدید در آینده نزدیک خبر داد.


به گزارش ایرنا، دریادار دوم ˈ افشین رضایی حدادˈ روز شنبه در مصاحبه مطبوعاتی به مناسبت روز ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش اظهار کرد :بیست و نهمین ناوگروه نیروی دریایی با بهره مندی از نیروی انسانی توانمند و تجهیزات نوین و کارآمد به جنوب اقیانوس هند اعزام شده است.
وی با اشاره به وجود شرایط ویژه در دریا افزود: آب های داخلی کاملا تحت حاکمیت یک کشور، آب های ساحلی سرزمینی با توجه به قوانین بین المللی و آب های آزاد نیز با امکان دریانوردی آزاد تحت شرایط بین المللی است.
وی با اشاره به سختی و حساسیت ماموریت های دریایی در آب های دور خاطرنشان کرد: اعزام ناوگروه های نیروی دریایی برای ماموریت های راه دور حدود 100 روزه، نیاز به کار برنامه ریزی شده و پشتیبانی کامل دارد.
وی افزود: برابر دستور العمل های ابلاغی، مسئولیت حراست تمام منطقه تحت حاکمیت کشور در دریای خزر به عهده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است.
فرمانده ناوگان شمال با اشاره به بی تحرکی نیروی دریایی در خزر پیش از انقلاب اسلامی افزود: در سال های اخیر با توجه به توانمندی تجهیزاتی نیرو و تعاملات صورت گرفته موفق به بازدید از بندر آستراخان روسیه شدیم.
وی تصریح کرد: این سفر دو پیام و هدف داشت؛ نخست این که جمهوری اسلامی ایران کشوری است که دوست دارد با همسایگان خود در صلح زندگی کند و دیگر این که جمهوری اسلامی در شرایط تحریم نیز می تواند با امکانات و توانمندی داخلی، تجهیزات مورد نیاز مناسب بسازد.
فرمانده ناوگان شمال تصریح کرد: نیروی دریایی برای این که بتواند برابر ماموریت ابلاغی تصویر روشن و واضحی از کلیه تحرکات دریایی در خزر داشته باشد و منطقه تحت مسئولیت خود را به درستی مراقبت و حراست کند، به این نتیجه رسید که یگان های شناور در بنادر شرق با فاصله زمانی و مکانی کمتر در نقاط لازم استقرار یابد.
وی افزود: دریای خزر با توجه به بزرگی، عمق و شرایط ، منطقه دریایی منحصر به فرد، خاص ، ارزشمند و دارای قابلیتهای بالا است و چنین دریای محصوری با این وسعت نداریم.
فرمانده ناوگان شمال با اشاره به اهمیت خزر به لحاظ سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی خاطرنشان کرد: استفاده بهینه از فرصتهای خزر بستگی به هنر کشورهای حاشیه آن دارد.
دریادار رضایی حداد تصریح کرد: خزر عاملی برای ایجاد تفاهم و دوستی است و کشورهای حاشیه این دریا می توانند با فکر، تعقل و هماهنگی مشترک به بهترین شکل از فرصت های بسیار این دریا استفاده ببرند .
دریادار رضایی حداد با اشاره به وجود دو مرکز آموزشی شامل مرکز آموزش تخصص های دریایی رشت و مرکز آموزش تکاوری منجیل افزود: افراد آموزش دیده در این دو مرکز در عرصه دریاهای آزاد حضور فعال دارند.
وی متذکر شد: حضور موثر در آب های بین المللی مسوولیت مهمی است که به نیروی دریایی واگذار شده و هر کشوری که بتواند در این منطقه حضور پیدا کند، قطعا منافع خود را در آن منطقه تضمین کرده است.
وی با بیان این که نیازمندی های ارتش با بهره گیری از علم روز دنیا تولید می شود اضافه کرد: نیروی دریایی بعد از ساخت ناوشکن جماران، دو ناوشکن دیگر نیز در دست ساخت دارد.
دریادار رضایی حداد در ادامه با اشاره به ایجاد کشتی سازی شهدای هفتم آذر برای تعمیرات و ساخت کشتی توسط همکاران نیروی دریایی افزود: تعمیرات اولین کشتی دو هزار تنی بدون استفاده از داک از یک ماه پیش در این کارخانه آغاز شد.
وی با اشاره به این که شناورهای ایرانی به شدت از نظر مکانی برای انجام تعمیرات کشتی در مضیقه بودند، خاطرنشان کرد: شکل گیری این مرکز کمک زیادی از نظر پشتیبانی دریایی و تعمیرات کشتی های ایرانی حاضر در خزر است.
دریادار رضایی حداد با اشاره به این که منافع بسیار زیادی در دریاهای پیرامون و آزاد داریم افزود: سعی می کنیم اهمیت نیروی دریایی و لزوم توجه بایسته به دریا را بعنوان بستر بزرگ کار اقتصادی به جامعه منتقل کرده و به صورت یک فرهنگ در آوریم. ک/2
620/695/508
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن