تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814216099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهادت جوان بحرینی بر اثر اصابت مستقیم گلوله به سرش+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



شهادت جوان بحرینی بر اثر اصابت مستقیم گلوله به سرش+ عکس
نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه، ۲۳ فوریه ۲۰۱۴ «عبدالعزیز العبار» را که در مراسم عزاداری شرکت کرده بود از ناحیه سر هدف گلوله‌های ساچمه‌ای قرار دادند که وی در بیمارستان بستری شد و امروز به علت شدت جراحات به شهادت رسید.



به این مطلب امتیاز دهید

  به گزارش سرویس مقاومت جام نیوز به نقل از ابنا، جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد،‌یک شهروند بحرینی که چندی پیش بر اثر شلیک گلوله‌های ساچمه‌ای به سرش به شدت زخمی شده‌ بود امروز (جمعه) به شهادت رسید.   بحرین اعلام کرده است: نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه در 23 فوریه سال 2014 «عبدالعزیز العبار» را از ناحیه سر هدف گلوله های ساچمه ای قرار دادند که وی در بیمارستان بستری شد و امروز به علت شدت جراحت به شهادت رسید.   به گفته جمعیت الوفاق، این امر در پایان مراسم عزاداری برای «علی الموسوی» از جوانان بحرینی در منطقه سار روی داد و باعث بیهوشی عبدالعزیز العبار شد و به گفته خانواده‌اش، وقتی عبدالعزیز به مجتمع پزشکی السلمانیه منتقل می‌شد، بیهوش بود و تهوع داشت.   بحرین از فوریه سال 2011 میلادی شاهد تظاهرات مسالمت آمیز مردمی است که با سرکوب شدید رژیم آل خلیفه با همدستی نیروهای خارجی از جمله نیروهای سعودی، اردنی، اماراتی و پاکستانی روبرو شده است.   گفتنی است که با شهادت عبدالعزیز العبار، تعداد شهدای شناخته شده انقلاب کرامت بحرین که از سال 2011 میلادی آغاز شده است به 123 شهید رسید.  






۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۷:۱۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن