تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814691149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت بزرگترين تابلو معرق صلوات خاصه امام رضا (ع)در کرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ فروردين ۱۳۹۳ (۱۵:۵۴ب.ظ)
ساخت بزرگترين تابلو معرق صلوات خاصه امام رضا (ع)در کرمانشاه مدير کل فرهنگ وارشاد اسلامي استان کرمانشاه و تني چند از اصحاب فرهنگ و هنر استان از روند ساخت و آماده سازي بزرگترين تابلو معرق صلوات خاصه امام رضا (ع) در جهان بازديد نمودند .
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ با حضور سرپرست معاونت هنري و سينمايي ، رييس اداره فرهنگي و نماينده دبيرخانه بنياد بين المللي امام رضا (ع) در استان ، رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کرمانشاه و نيزتعدادي از اصحاب فرهنگ و هنر استان از روند ساخت بزرگترين تابلو معرق صلوات خاصه امام رضا (ع) در جهان در محل مجتمع فرهنگي و هنري شهيد آويني بازديد نموده و از نزديک با مراحل آماده سازي اين اثر هنري زيبا آشنا شدند .
ابراهيم رحيمي زنگنه در حاشيه اين بازديد با تاکيد بر لزوم توليد آثار فاخر فرهنگي و هنري در حوزه معارف اهل بيت (ع) و بويژه فرهنگ ناب رضوي گفت : اين تابلو معرق که حاصل تلاش شبانه روزي 6 تن از هنرمندان معرق کار استان به سرپرستي سرکار خانم منيژه يوسفي مي باشد در ابعاد2/50 در2/50 متر و با مساحت 25/ 6 متر مربع و با استفاده از الياف ساقه گندم ساخته مي شود و انشالله در روز بيستم ارديبهشت ماه همزمان با افتتاحيه سومين دوره هفته هاي فرهنگ رضوي کشور در استان کرمانشاه توسط وزير محترم فرهنگ و ارشاد اسلامي جناب آقاي دکتر علي جنتي و سيد محمد جواد جعفري مدير عامل بنياد بين المللي امام رضا (ع) رو نمايي و بعنوان نماد عرض ارادت اصحاب فرهنگ و هنر کرمانشاه به ساحت مقدس و ملکوتي امام رضا (ع) معرفي خواهد شد .
ايشان افزود : وظيفه ما متوليان فرهنگ استان حمايت همه جانبه از توليد آثار فرهنگي فاخر در حوزه اهل بيت (ع) است، بر اين اساس ايجاد تسهيلات لازم براي بسترسازي فضاي مورد نظر فعاليت هاي اين چنيني لازم و ضروري مي باشد .
شايان ذکر است که سومين دوره هفته هاي فرهنگ رضوي در کرمانشاه همزمان با پنج استان در بيستم ارديبهشت ماه سال جاري افتتاح خواهد شد و با اجراي برنامه متنوع فرهنگي و هنري در حوزه معارف رضوي تا 26 ارديبهشت ماه ادامه خواهد يافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن