تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820415908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش گردشگران مذهبی با توسعه فضای امامزادگان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان احمدی عنوان کرد:
افزایش گردشگران مذهبی با توسعه فضای امامزادگان
زنجان -خبرگزاری مهر: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم، از افزایش گردشگران مذهبی با توسعه فضای بقاع امامزادگان خبر داد.



به گزارش خبرگزاری مهر، نعمت احمدی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در حال حاضر 21 امامزاده در شهرستان طارم وجود دارد.

وی، با اشاره به اینکه اداره اوقاف طارم در راستای توسعه امامزادگان اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می‌دهد اظهار داشت : نصب ضریح برای امامزادگان، ساخت راه مناسب برای امامزاده و همچنین توسعه فضای امامزاده از جمله اقداماتی است که طی سنوات قبل توسط اوقاف انجام شده است.

احمدی، با بیان اینکه توسعه فضای سبز امامزادگان کمک شایانی به جذب گردشگران بیشتر می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر نیز که به فصل تابستان و ایام حضور گردشگران در مکان‌های تفریحی به ویژه امامزادگان نزدیک می‌شویم، توسعه فضای سبز کمک شایانی به حضور گردشگران می‌کند.

وی، با بیان اینکه اخیراً نیز اداره اوقاف طارم 500 اصله نهال توت در امامزادگان این شهرستان برای کاشت در اطراف بقاع توزیع کرده است، اظهار داشت: این اقدام در راستای توسعه فضای سبز امامزادگان انجام شده است.

محکومیت 200 میلیونی قاچاقچی پوشاک در تعزیرات حکومتی استان زنجان
 
 مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: عامل قاچاق 52 ثوب انواع پوشاک خارجی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان محکوم به ضبط کالا و جریمه 200 میلیونی شد. حمید رضا عزیزپور تاکید کرد: مقدار 52 ثوب انواع پوشاک خارجی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری  کشف شد و در این راستا  عامل قاچاق کالاهای مکشوفه به ضبط کالا به نفع دولت و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال به عنوان جزای نقدی در حق صندوق دولت جمهوری اسلامی ایران محکوم شد.


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن