تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود به فضاهاي جديد تبليغي از اولويت هاي تبليغات اسلامي همدان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان انصاری در گفتگو با مهر:
ورود به فضاهاي جديد تبليغي از اولويت هاي تبليغات اسلامي همدان است
همدان - خبرگزاری مهر: مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه مبلغان نقش مهمي در تبيين فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه ایفا می کنند، گفت: تخصصي کردن تبليغ و ورود به فضاهاي جديد تبليغي از اولويت هاي تبليغات اسلامي همدان است.



معین انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تبيين فرهنگ و معارف ديني در مناسبتهاي تبليغي مختلف و مناسبت های مذهبی و اعیاد و میلاد ائمه (ع) به ویژه میلاد با سعادت فاطمه زهرا (س) از جمله وظايف مبلغان است. وی گفت: مبلغان بايد با مطرح کردن اهميت فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان يکي از ارزشهاي اسلامي در سخنراني ها و برنامه هاي تبليغي به نقش مهم خود در نهادينه کردن اين فرهنگ ارزش‌مدار عمل کنند. مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان مهم ترين عامل تحول در تبليغ علوم ديني و اسلامي را وجود مبلغان کارآمد برشمرد و گفت: با توجه به اهميت اين موضوع تخصصي کردن تبليغ و ورود به فضاهاي جديد تبليغي از اولويت هاي اداره تبليغات اسلامي شهرستان همدان است. وی افزود: علاوه بر  اينکه منبر اصلي ترين و تاثير گذار ترين رسانه براي تبليغ علوم ديني در ذهن مخاطب مطرح است ولي تنها روش تبليغ نيست و در کنار آن قالبها و روشهاي نويني مطرح شده و بايد مورد توجه قرار گيرند. وی ادامه داد: مبلغان باید با احاطه و تسلط کامل بر موضوعات گوناگون، نسبت به آشنایی مردم به ویژه جوانان با حقایق و زوایای مختلف دین اقدام کنند. مسئول تشکل های دینی افزود: همه مبلغان در منابر و سخنرانی های خود باید بر آنچه که می گویند آگاه باشند و هدفی را که دنبال می کنند به آن دست یابند. انصاری با تأکید بر شناخت نیازهای مخاطب گفت: مبلغان باید با بررسی دقیق شبهات ایجاد شده از سوی دشمنان در حوزه های مختلف دینی پاسخی صحیح برای آن داشته باشند. مسئول تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان با بیان اینکه مردم باید برای رسیدن به ثبات از سیره‌ حضرت زهرا(س) و اهل بیت(ع) پیروی کنند تا آرامش دائمی در زندگی‌شان حاکم شود،  بیان داشت: روحانیون و مبلغان دینی و مذهبی شهر و روستاهای تابعه در مساجد و حسینیه‌ها با سخنرانی پیرامون فضائل، سبک زندگی، زهد و سیره عملی و تربیتی بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا(س)، ابعاد مختلف زندگی این بانوی بزرگوار را تبیین کنند. انصاری گفت: مهم‌ترین مشکل بشریت فاصله گرفتن از زندگی فاطمه و سیره و روش انبیاء است که باید در این راستا با تبیین درست و اصولی فرهنگ و زندگی فاطمی و اهل بیتی توسط مبلغان، فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود.


۱۳۹۳/۱/۳۰ - ۱۲:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن