تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجف‌نژاد: استقلال را براي قهرماني مي‌بنديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نجف‌نژاد: استقلال را براي قهرماني مي‌بنديم
رئيس هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: فصل آينده، استقلال را براي قهرماني خواهيم بست و تيم قدرتمندي را راهي مسابقات مي‌کنيم.

مقداد نجف‌نژاد در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حذف استقلال از ليگ قهرمانان آسيا با شکست مقابل الشباب عربستان اظهار داشت: بازيکنان عملکرد خوبي مقابل الشباب داشتند و نشان دادند که در آسيا با قدرت ظاهر مي‌شوند، علاقمند بوديم که نتيجه بگيريم اما ناداوري‌هاي آشکار اجازه اين امر را نداد. وقتي که فوتبال سالم نباشد همين مسائل هم اتفاق مي‌افتد.

وي ادامه داد: اگر آن پنالتي گرفته نمي‌شد بازي به گونه‌اي ديگر به پايان مي‌رسيد. بازيکنان‌مان نشان دادند که مي‌توانند به خوبي در ميدان ظاهر شوند. به هر حال پرونده ليگ قهرمانان آسيا و ليگ برتر براي استقلال بسته شد و تلاش مي‌کنيم تا سال آينده با قدرت تيم محکمي ببنديم.

رئيس هيأت مديره باشگاه استقلال در مورد شکايت از داور ديدار استقلال و الشباب خاطرنشان کرد: ما حتماً از طريق مراجع قانوني پيگير اين موضوع هستيم، از طرف باشگاه، وزارت ورزش و دستگاه‌هاي مختلف به اين مسئله خواهيم پرداخت، هر چند که بسته به قوانين موجود، خيلي دلخوش به رسيدگي به مسائل نيستيم اما اعتراض خود را انجام مي‌دهيم.

نجف‌نژاد در مورد اينکه فتح‌الله‌زاده اعلام کرده که از استقلال مي‌خواهد برود و همچنين وضعيت امير قلعه‌نويي تصريح کرد: فعلاً همه هستند، همه افراد زحمت زيادي براي استقلال کشيده‌اند، از کادر فني و مديريت باشگاه گرفته تا بازيکنان، همگي زحمت کشيده‌اند و استقلال به حقش امسال نرسيد. فعلاً همه هستند تا پس از بازي با الريان. مي‌خواهيم تيم قوي‌اي را براي سال آينده آماده کنيم.

وي در مورد اينکه گفته مي‌شود باشگاه استقلال با برخي بازيکنان صحبت کرده است و قصد جذب چند بازيکن را دارد،‌ گفت: به اين صورت نيست، صددرصد شاکله تيم ما با نظر سرمربي تغيير مي‌کند. بايد تيم را براي قهرماني بست و در اين زمينه تلاش خواهيم کرد تا بهترين عملکرد را داشته باشيم.

رئيس هيأت مديره باشگاه استقلال در مورد اينکه آندرانيک تيموريان در فرودگاه از بازيکنان و کادر فني خداحافظي مي‌کرد و آيا او از استقلال جدا خواهد شد؟ تأکيد کرد:‌ او براي ترک اردو خداحافظي مي‌کرد و مسئله خاصي نبود.

نجف‌نژاد در مورد ملي‌پوشان استقلال و اينکه آيا آنها به اردوي تيم ملي ملحق خواهند شد يا خير؟ عنوان کرد: ما از ابتدا هم با فدراسيون و تيم ملي تعامل داشتيم، با نظر سرمربي در اين باره تصميم مي‌گيريم، ما براي ديدار مقابل الريان هم نمي‌خواهيم نتيجه بدي بگيريم اما قصدمان تعامل با فدراسيون و تيم ملي است. براي بازي‌هاي مهم، ملي‌پوشانمان را دراختيار تيم ملي قرار مي‌دهيم و از همان ابتدا هم اين مسئله را عنوان کرده بوديم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/01/30 09:55





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن