تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815259349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشت پرده 24 ساعت پرسه در کوچه های اورشلیم چه بود؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
پشت پرده 24 ساعت پرسه در کوچه های اورشلیم چه بود؟
در اتفاقی غیر منتظره کانال‌های تلویزیونی آرته (Arte) و بایریشه روندفونک (Bayerischer Rundfunk) در آلمان، هم‌زمان حاصل کار ۷۰ گروه خبرنگاری و فیلم‌برداری را درباره‌ی زندگی روزمره‌ مردم در اورشلیم بیت‌المقدس به‌طور زنده پخش کردند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، این دو کانال تلویزیونی آلمان روز شنبه ۱۲ آوریل 2014 میلادی، برای نخستین بار طی اقدامی ۲۴ ساعته، گوشه‌هایی از زندگی مردم بیت‌المقدس را به مدت ۲۴ ساعت به‌طور زنده به نمایش می‌گذارند؛ در این ماراتون مستند درباره‌ی اورشلیم، اماکن مقدس یهودیت، مسیحیت و اسلام نشان داده شده و جلوه‌هایی از زندگی در این شهر بازتاب می‌یابد.






تهیه و پخش زنده‌ی مستند ۲۴ ساعت زندگی در اورشلیم (24 hours in Jerusalem) که ابتدا قرار بود در ماه سپتامبر ۲۰۱۲ میلادی صورت گیرد، با دشواری‌ها بسیاری روبرو شد.


این دو شبکه  آلمانی به جهت ساخت این برنامه، در تعیین و انتخاب خبرنگاران و فیلم‌سازان گروهی متشکل از فلسطینی‌ها، اسراییلی‌ها و اروپایی‌ها، به تعداد مساوی راهی بیت‌المقدس شدند.در مجموع طی این برنامه‌ی زنده‌ی ۲۴ ساعته، که عرب‌ها به زبان عربی با عرب‌های این شهر مصاحبه می‌کنند، اسراییلی‌ها به زبان عبری و اروپایی‌ها، هر یک به زبان کشور خود. همانگونه که منتقد روزنامه‌ی فرایتاگ اشاره می کند، زبان‌های موجود در بیت‌المقدس، کلید درک واقعیت پیچیده‌ی این شهر است.


به عبارتی دیگر مجموع اهداف از ساخت و پخش این مستند،‌ القای این باور به جهانیان است که همانا عدم مفاهمه و درک زبان موجب اختلافات موجود در این سرزمین می باشد و لا غیر.


منبع: مشرق نيوز




تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن