تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانش پيشواى عمل و عمل پيرو آن است. به خوشبختان دانش الهام مى‏شود و بدبختان از آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820983568




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعنامه های ضد ایرانی بهانه غرب برای جبران شکستهای پیاپی شان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه ارومیه: قطعنامه های ضد ایرانی بهانه غرب برای جبران شکستهای پیاپی شان است ارومیه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان، ایران را متهم به نقض حقوق بشر می کنند که این بهانه ای بیش نیست و صدور قطعنامه های ضد ایرانی، بهانه غرب و استکبار برای جبران شکستهای پیاپی خودشان است.


حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: حقوق بشر بهانه امروز آنهاست و آنها فردا در روزی دیگر برای ضربه زدن به کشور بهانه دیگری مطرح می کنند.
وی اضافه کرد: هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی در رعایت مسایل حقوق بشری نظیر رعایت حقوق زنان، اقلیتهای دینی و سایر اقوام با شفافیت عمل نکرده است و می توان گفت ایران امن ترین کشور برای تمام ادیان الهی است.
امام جمعه ارومیه گفت: غربی ها مسائلی را به عنوان حقوق بشر معرفی می کنند که مخالف اعتقادات مسلمانان جهان است و هیچ جامعه اسلامی هرگز به خود اجازه نمی دهد به آن مسائل غیر اخلاقی و مطرود از طرف تمام ادیان الهی، وجهه عمومی بدهد.
وی افزود: حقوق بشر اسلامی نشات گرفته از کتاب آسمانی است و صدور حکم و مجازات بر اساس شرع مقدس اسلام است همان شرعی که از دستورات الهی نشات گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: غربی که مدعی حقوق زن و کودک است بر اساس آمارهای ارائه شده 50 درصد زنان در این کشورها مورد اذیت و تجاوز قرار گرفته اند.
وی به جنایات روی داده در سوریه میانمار و بوسنی هرزه گوین و دیگر کشورهای مسلمان در سالهای اخیر اشاره کرد و یادآور شد: هزاران هزار انسان بی گناه در این کشورها یا در آتش زنده زنده سوختند و یا به وحشیانه ترین صورت کشته شدند.
حجت الاسلام قریشی حقوق بشر را دستاویز غربی ها برای توجیه اعمال وقیحانه شان بیان کرد و افزود: آنها برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود با این دروغگویی ها فرار به جلو کرده و چهره واقعی خود را نشان می دهند.
وی اظهار کرد: امروز دشمن جنگی را شروع کرده که بر خلاف دروران دفاع مقدس که صدای توپ و تانک شنیده می شد و همه را به تکاپو وا می داشت این جنگ نرم و فرهنگی است و هیچ صدایی ندارد و آرارام آرام نسل جوان را مورد هدف قرار می دهد.
8135/581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




30/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن