تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 26 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806621711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای درست هدفمند سازی یارانه قدم اصلی در اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اجرای درست هدفمند سازی یارانه قدم اصلی در اقتصاد مقاومتی است نهاوند -ایرنا- فرماندار نهاوند گفت: اجرای درست و مطابق با قانون هدفمند سازی یارانه ها قدم اصلی و راه اساسی موفقیت در اقتصاد مقاومتی است که با مشارکت مردم و همکاری آنان گام بزرگی برای توسعه اقتصادی کشور برداشته می شود.


به گزارش ایرنا ˈامامعلی عبدالملکی ˈ در سخنرانی قبل ازخطبه های نمازجمعه با بیان این مطلب افزود: هدفمند سازی یارانه ها گام مهمی در اصلاح نظام اقتصادی کشور است که مرحله اول آن در گذشته برداشته شد اما به علت داشتن مشکلات و نقایصی نتوانست به شکوفایی اقتصادی بینجامد و مشکلاتی دیگر را بوجود آورد .
وی افزود: آنچه که باعث شکوفایی اقتصاد کشور می شود تقویت بنیه تولید و توجه به ساختار سلامت و بهداشت جامعه است که در مرحله دوم دولت به این دو بخش توجه جدی خواهد داشت و بخشهایی از یارانه ها را به این دو بخش سوق خواهد داد .
وی افزود: خوشبختانه امروز حاکمیت به دنبال اقتصادی پویا است و ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری نیز در این راستاست که همه مجموعه وفاداران نظام و مردم را بر آن داشته که با عزمی راسخ و برنامه ریزی برای تحقق آن تلاش کنند.
وی با بیان اینکه در تحقق اقتصاد مقاومتی مردم نقشی زیربنایی و مهم دارند گفت: اینک که در مرحله دوم هدفمند سازی قرار گرفته ایم اجماع خوبی برای اجرای درست و هدفمند سازی واقعی آن به وجود آمده به گونه ای که مراجع عظام تقلید نیز اعلام نموده اند کسانی که دارای توانایی و استطاعت مالی هستند از دریافت یارانه انصراف دهند که این مساله نشان دهنده اهمیت موضوع می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود شعار سال جاری را حاصل اندیشه ای وسیع و مفاهیمی عمیق ذکر کرد و افزود:با توجه به تاثیر دو رکن فرهنگ و اقتصاد بر توسعه مادی و معنوی کشور مقام معظم رهبری به این دو موضوع نگاهی استراتژیک دارند که راه رسیدن به هدف را برای ما ترسیم و وظیفه ما را سنگین نموده اند .
وی افزود: خوشبختانه در هر دو حوزه کشور از پتانسیلها و ظرفیتهای سرشار و مناسبی برخوردار است که لازم است با نگاهی مسئولانه هم مردم و هم مسئولان این خط مشی را جدی بگیرند .
فرماندار نهاوند ظرفیتهای اقتصادی کشور را ممتاز برشمرده و افزود: وجود نیروی انسانی مجرب،متدین و با انگیزه و جوانانی آماده در کنار منابع طبیعی غنی و خدادادی ،موقعیت کم نظیر جغرافیایی،داشتن امنیت بالای کشور ازمهمترین ظرفیتهای اقتصادی کشور هستند که می بایست با تدبیر و عقلانیت به کار گرفته شوند .
وی ظرفیتهای بالای فرهنگی و ایمان و باور مردم به ارزشها را از سرمایه های کم نظیر معنوی برای تداوم مسیر توسعه ذکر کرد و گفت: در عرصه فرهنگ ظرفیتهای بی نظیری مانند اعتقاد و باور مردم به ارزشهای اسلامی و هویت غنی اسلامی و ایرانی وجود دارد که می توان با تکیه براین فرهنگ غنی ضمن بهره گیری از مواهب علوم بشری و تکنولوژی ،بدون مرعوب شدن و یا ذوق زدگی در برابر فرهنگ غرب به توسعه رسید.
وی مشارکت مردم و عزم ملی را تکمیل کننده و کلید اصلی موفقیت در برنامه ها ذکر کرد و افزود: مقام معظم رهبری در پیام نوروزیشان بارها تا کید روی مشارکت مردم داشتند و تاکید نمودند که بدون حضور و مشارکت مردم کارها پیش نخواهد رفت و اهداف مد نظر تحقق نخواهد یافت.
وی گفت: برای استفاده از پتانسیلهای مردمی در بخشهای گوناگون می توان از ظرفیتهای موجود گروهها و سازمانهای مردم نهاد با رعایت چارچوبهای بومی و مذهبی بهره برد و بسیاری از معضلات کشور را برطرف کرد.
وی مدیریت جهادی را شتاب دهنده دیگر مولفه های پیشرفت و توسعه کشور ذکر کرد و افزود:مدیریت جهادی به معنی این است که برای رسیدن به توسعه باید شیوه هایی غیر از شیوه های کنونی را بکار بست که این مقصود نیز در کلام رهبر معظم انقلاب مستتر می باشد و ایشان معتقدند که شیوه های سنتی مدیریت نمی تواند حامل حرکت در حوزه های اقتصاد و فرهنگ باشد لذا لازم است با مدیریت جهادی به توسعه رسید.
فرماندار نهاوند از آمادگی و عزم دولت برای تحقق منویات مقام معظم رهبری سخن گفت و افزود: خوشبختانه اعلام آمادگی مجموعه دولت و مسئولان برای تحقق منویات رهبری نشان می دهد که آنان از برنامه ریزی خوبی برخوردار هستندو اجماع بی نظیری برای اعمال مدیریت جهادی شکل گرفته که در نهایت کشور را مقتدر و از هر گونه تهدید خارجی مصون می سازد.
7526/551
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن