تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799200474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اهل سنت: وحدت نیاز اصلی و رمز پیشرفت سیستان و بلوچستان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اهل سنت: وحدت نیاز اصلی و رمز پیشرفت سیستان و بلوچستان است زاهدان - ایرنا - مسوول مدرسه دینی و امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در جمع مردم سیستان و بلوچستان و تاکید دکتر روحانی بر حل مشکلات استان و تامین امنیت مرزها با کمک مردم، گفت: بدون شک نیاز اصلی و رمز پیشرفت این استان وحدت است.


مولوی ˈعبدالحمید اسماعیل زهیˈ در جمع نمازگزاران جمعه این هفته مسجد مکی اهل سنت زاهدان افزود: هم گرایی همه اقشار و گروهها اعم از شیعه و سنی باعث تامین امنیت پایدار، حل مشکلات و توسعه و پیشرفت استان می شود.
وی با اشاره به آموزه های اسلامی و قرآنی که بر اخوت و برادری همه مسلمانان تاکید دارد، اضافه کرد: وحدت شیعه و سنی و فارس و بلوچ و سایر اقوام و مذاهب چه در سیستان و بلوچستان و چه در سایر نقاط ایران و خارج کشور، باعث تقویت کشورمان و سایر مسلمانان می شود.
مولوی اسماعیل زهی با بیان اینکه تامین امنیت پایدار نیز بدون اتحاد مردم و همراهی آنها ممکن نخواهد شد، گفت: همانطور که رییس جمهوری در زاهدان گفتند وحدت و تعامل مردم و مسوولان باعث ارتقای شاخص های امنیتی و توسعه در مرزهای سیستان و بلوچستان خواهد شد.
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اظهار داشت: سفر رییس جمهوری به سیستان و بلوچستان در ابعاد مختلف برای استان مفید و موثر خواهد بود و بزودی تاثیر آن را در تمام بخشها خواهیم دید.
مولوی اسماعیل زهی گفت: تاکنون دولتها سفرهای زیادی به سیستان و بلوچستان انجام دادند اما مطابق آنچه از نزدیک دیدیم و شنیدیم، برنامه های دکتر روحانی مبتنی بر واقعیات استان و کاربردی و عملیاتی است و اطمینان دارم بدو از حاشیه ها باعث رشد منطقه و کشور خواهد شد.
وی افزود: رویکرد اعتدالی رییس جمهور باعث کاهش برخی آسیب ها و از دیگر سو اداره امور کشور به روش اعتدالی با پرهیز از افراط و تفریط خواهد بود.
مولوی اسماعیل زهی تصریح کرد: اطمینان داریم سفر دکتر روحانی به سیستان و بلوچستان بزودی برای استان خیر و برکت در تمام بخشها خواهد شد.
این امام جمعه اهل سنت با تقدیر از هیئت دولت و شخص رییس جمهوری برای برنامه ها و مصوبات خوبی که برای سیستان و بلوچستان اتخاذ شد، ابراز داشت: از آحاد مردم منطقه که استقبال خوبی از منتخب خود به عنوان رییس دولت داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.
مولوی اسماعیل زهی با تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گفت: آن حضرت نمونه و الگوی کاملی برای همه زنان عالم است و البته رشد اسلام مرهون زنان است.
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان افزود: زن در دین اسلام جایگاه ویژه و والایی دارد و انسان های بزرگ و تاریخ ساز در دامن زنان پاکدامن رشد یافتند و قطعا توسعه و ترویج اسلام با همکاری و فداکاری زنان میسر شده است.
2729/7312
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن