تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):کمترین کفر این است که انسان از برادرش سخنی بشنود و آن را نگه دارد تا او را با آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805442099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

والیبال نشسته قهرمانی آسیا؛ قهرمان دو قاره سبز و کهن در دیدار افتتاحیه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

والیبال نشسته قهرمانی آسیا؛ قهرمان دو قاره سبز و کهن در دیدار افتتاحیه تهران - ایرنا - مسابقات والیبال نشسته قهرمانی مردان و زنان آسیا در حالی از روز دوشنبه اول اردیبهشت ماه در مشهد آغاز خواهد شد که در بازی افتتاحیه این رقابت ها تیم ثامن الحجج قهرمان باشگاه های آسیا در دیداری نمادین به مصاف تیم ملی روسیه قهرمان اروپا خواهد رفت.


به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال نشسته قهرمانی مردان و زنان آسیا طی روزهای اول تا پنجم اردیبهشت ماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در شهر مشهد مقدس برگزار می شود.
مراسم افتتاحیه این رقابت ها ساعت 16 روز یکشنبه 31 فروردین ماه در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می شود و از ساعت 17:30 نیز دو تیم ثامن الحجج (قهرمان باشگاه های آسیا) و تیم ملی والیبال نشسته روسیه (قهرمان اروپا و تیم سوم جهان) در دیداری دوستانه و نمادین به مصاف یکدیگر می روند تا مسابقات والییبال نشسته قهرمانی مردان وزنان آسیا از روز دوشنبه آغاز شود.
برنامه این رقابت ها نیز ظهر روز شنبه 30 فروردین ماه در مراسم قرعه کشی مشخص می شود.
این رقابت ها در چارچوب مسابقات کسب سهمیه بازی های پاراآسیایی اینچئون 2014 و مسابقات جهانی والیبال نشسته 2014 لهستان برپا می شود. تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از این سهمیه ورودی حضور در مسابقات پاراآسیایی اینچئون و جهانی لهستان 2014 را به دست آورده است، اما در فاصله 3 ماه باقی مانده به رقابت های جهانی، این مسابقات بهترین فرصت برای شناسایی نقاط قوت و ضعف است.
یکی از ویژگی های این دوره از رقابت ها، برگزاری مسابقات والیبال نشسته زنان در فضایی کاملا زنانه است و به همین دلیل تیم ها ضرورتی برای پوشش اسلامی ندارند. تمامی عوامل اجرایی،داوری و کادر فنی تیم های شرکت کننده در این رقابت ها زن هستند که در سالن جداگانه بازی های خود را پیگیری خواهند کرد.
تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران نیز در این رقابت ها در جدال با تیم های چین، ژاپن، مغلولستان، سریلانکا به دنبال کسب سهمیه حضور در دومین دوره بازی های پاراآسیایی اینچئون است. تیم ملی والیبال نشسته زنان ایران در نخستین دوره بازی های پاراآسیایی که سال 2010 در شهر گوانگژو چین برگزار شد، به مقام سومی آسیا دست یافت.
رقابت های والیبال نشسته قهرمانی مردان آسیا نیز با شرکت 9 تیم شامل چین، عراق، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، مغولستان، میانمار، سریلانکا و جمهوری اسلامی ایران پیگیری خواهد شد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران با 20 بازیکن در اردوی مشهد حضور دارد که 12 نفر از آنان در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می کنند و هشت نفر دیگر به همراه چهار بازیکن حاضر در رقابت های آسیایی در چند دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال نشسته روسیه خواهند رفت. این دیدارها با هدف آمادگی بیشتر و شناسائی ترکیب ثابت تیم ملی والیبال نشسته ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان سال 2014 در لسهتان خواهد بود که خردادماه سال جاری برگزار می شود.

** آغاز دوره بین المللی داوری
دوره بین المللی داوری والیبال نشسته از روز گذشته (پنج شنبه) در هتل همای مشهد مقدس آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
این دوره به صورت تئوری و عملی با حضور 19 داور از کشورهای کره جنوبی، قزاقستان، عراق ، سری لانکا و ایران برگزار می شود که تدریس در آن را ابراهیم فیروزی داور بین المللی ایران و دری (drae) داور استرالیایی بر عهده دارند.
روزهای پنج شنبه (ساعت 16 تا 19) و جمعه ( ساعت 9 تا 12 و 16 تا 19) دوره داوری بین المللی والیبال نشسته به صورت تئوری برگزار می شود و روزهای شنبه و یکشنبه نیز این دوره به صورت عملی پیگیری خواهد شد. در این دوره هفت داور از ایران حضور دارند. (4 داور مرد و 3 داور زن )

** مشهد میزبان نشست انتخاباتی
همزمان با برگزاری مسابقات والیبال نشسته قهرمانی آسیا در مشهد، انتخابات کمیته والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه برای انتخاب دبیرکل، مدیر مسابقات و مدیر توسعه کمیته والیبال نشسته آسیا و اقیانوسیه برگزار می شود.
هادی رضایی سرمربی با سابقه تیم ملی والیبال نشسته کشورمان و نایب قهرمان پارالمپیک 2012 برای احراز پست دبیرکلی کمیته والیبال معلولین آسیا و اقیانوسیه معرفی و کاندید شده است.
طبق قانون سهمیه هر کشور برای حضور در کرسی های آسیایی، 2 پست می باشد و نماینده دوم والیبال نشسته کشورمان در انتخابات رئیس کمیته داوران فدراسیون آسیایی معرفی خواهد شد. این انتخابات همزمان با بازی های پاراآسیایی 2014 در کره جنوبی برگزار می شود.
انتخاب دبیرکل، مدیر مسابقات و مدیر توسعه کمیته آسیایی والیبال نشسته ساعت 17 بعدازظهر 30 فرودین ماه جاری در هتل هما شماره 2 مشهد برگزار می شود.
والیبال نشسته ایران افتخارات بین المللی و آسیایی زیادی در پرونده کاری خود دارد که قهرمانی در پنج دوره بازی های پارالمپیک و شش دوره مسابقات قهرمانی جهان از جمله آنان است.
ورزشی(5)**1379
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن