تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804466053




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف سرنوشت ساز سیاه جامگان و پیکان برای تعیین حریف فجرسپاسی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پلی آف لیگ دسته یک فوتبال؛ مصاف سرنوشت ساز سیاه جامگان و پیکان برای تعیین حریف فجرسپاسی مشهد - ایرنا - دیدار برگشت تیم های فوتبال سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران در مرحله پلی آف لیگ دسته یک در حالی فردا (شنبه) در مشهد برگزار می شود که حواشی بازی رفت، حساسیت این بازی را دوچندان کرده است.


به گزارش ایرنا، دیدار برگشت تیم های سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران عصر فردا (شنبه) در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار می شود و تیم پیروز در مجموع دو بازی رفت و برگشت، حریف تیم فجرسپاسی شیراز برای صعود به چهاردهمین دوره لیگ برتر خواهد شد.
دیدار رفت تیم های پیکان و سیاه جامگان در تهران که به تساوی بدون گل انجامید با حاشیه های زیادی همراه بود و انتقاد تند قائم مقام باشگاه پیکان از قضاوت داور این بازی و به دنبال آن انتشار بیانیه شدیداللحن از سوی باشگاه سیاه جامگان به این حواشی افزود.
در دقایق پایانی بازی رفت تیم های پیکان و سیاه جامگان، پس از برخورد توپ به دست مدافع تیم میهمان در محوطه جریمه این تیم، بازیکنان و کادر فنی تیم پیکان برخلاف نظر داور مسابقه معتقد به اعلام پنالتی بودند و این موضوع اعتراض شدید آنان را به همراه داشت.
پس از این بازی، قائم مقام باشگاه پیکان با انتقاد شدید از مسوولان داوری فوتبال کشور گفت: داور پیروزی را از پیکان در دیدار رفت پلی آف مقابل سیاه جامگان گرفت.
«احمد مددی» افزود: در همه جای دنیا اگر داوری اشتباه تاثیرگذاری داشته باشد و در جریان بازی یک تیم را دچار خسران و ضرر کند، از سوی رییس کمیته داوران مورد محرومیت طولانی و توبیخ قرار می گیرد، اما گویا در کمیته داوران کشورمان عزمی برای برخورد وجود ندارد و هر روز وضع بدتر هم می شود.
وی اظهار داشت: «احمد صالحی» داور دیدار پیکان مقابل سیاه جامگان جلوی چشم تماشاگران و همه اهالی فدراسیون فوتبال ازجمله غلامرضا بهروان، حسین عسگری و اسماعیل حسن زاده خطای کاملاً مشهود مدافع سیاه جامگان روی خط دروازه را نادیده گرفت و پیکان را از یک پیروزی حساس محروم کرد.
قائم مقام باشگاه پیکان تاکید کرد: چگونه است که همه اهالی فوتبال حاضر در ورزشگاه از فاصله 50-60 متری حمل عمدی توپ با دست مدافع سیاه جامگان را می بینند اما داور که در فاصله 5 متری صحنه است آن را نمی بیند؟ این موضوع واقعاً جای تعجب و تاسف فراوان دارد.
پس از این اظهارات، باشگاه سیاه جامگان مشهد با انتشار بیانیه ای تند خطاب به مسوولان باشگاه پیکان اعلام کرد: اگر اشتباهات داوری نبود شما اکنون لیگ دسته دو بودید!
در بخشی از این بیانیه آمده است: حال که به لطف خداوند و با تکیه به جمعی از بازیکنان بومی و جوان خطه امام رضا (ع) توانسته ایم تا مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته اول پیش روی کنیم، همان طور که پیش بینی می شد افراد مختلف که طاقت حضور یک تیم بی ادعا و کم هزینه را در لیگ برتر نداشته و بیش از آن که دلشان برای فوتبال این کشور بسوزد، نگران پول های هنگفتی هستند که برای صعود هزینه کرده و به آن نرسیده اند، شروع به حاشیه سازی برای سیاه جامگان کرده اند.
در ادامه این بیانیه آمده است : تمام صحبت ها در مورد یک پنالتی گرفته نشده برای تیم پیکان است، اما سووال اینجاست که آن 2 پنالتی مسلم که روی بازیکنان سیاه جامگان انجام شد و حتی یکی از آنها با تشخیص تمارض داور و دادن کارت زرد، بازیکن ما را از دیدار برگشت محروم کرد، کجا دیده شد؟ اینکه سیاه جامگان بدون تریبون و بی سر و صدا، همهمه ای نه در کنار زمین و نه پس از بازی برای آن پنالتی ها راه نینداخت، نباید دستاویز خوبی برای دست پیش گرفتن مدیران پیکانی فوتبال باشد.
در ادامه این بیانیه آمده است: بدون شک اگر الطاف عمدتا سهوی داوری، امسال با برخی از تیم ها همسو نبود، قطعا حالا به جای داشتن حرص لیگ برتر، برای حضور در لیگ دسته دوم برنامه ریزی می کردند و حالا پیکانی ها این گونه مقابل تیم مشهدی جولان رسانه ای نمی دادند.
در پایان بیانیه باشگاه سیاه جامگان آمده است: سوابق نشان داده که تاکنون کسی نتوانسته در قضاوت فردی صالح چون «احمد صالحی» تشکیک کرده و دامن داوری کشور را خدشه دار کند و ایمان داریم مدیران ارشد فدراسیون فوتبال اسیر این جوسازی تیم پر ادعای پیکان که از سالن جلسات قرعه کشی مسابقات آغاز شد، نخواهند شد و بازی برگشت با حضور خیل عظیم هواداران مشهدی، در کمال سلامت برگزار و تیمی که شایستگی دارد راهی مرحله بعد خواهد شد، چرا که بارها گفته ایم لیگ برتر مدینه فاضله سیاه جامگان نیست.
تیم های سیاه جامگان مشهد و پیکان تهران با قرار گرفتن در رده دوم گروه های اول و دوم لیگ دسته یک به مرحله پلی آف صعود کردند.
تیم پیروز در مجموع دو بازی رفت و برگشت تیم های پیکان و سیاه جامگان روزهای 6 و 11 ازدیبهشت ماه برای صعود به لیگ برتر رو در روی تیم فجرسپاسی شیراز قرار می گیرد.
قرعه کشی برای تعیین تیم میزبان در بازی رفت و برگشت روز یکشنبه انجام می شود.
پیش از این تیم های پدیده شاندیز مشهد و نفت مسجدسلیمان با قرار گرفتن در صدر گروه های اول و دوم لیگ دسته یک، به چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرده اند.
ورزشی(2)**7537**1581
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن