تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815274170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح در کرمان کرمان - ایرنا - اقتدار و صلابت نیروهای مسلح مستقر در کرمان همزمان با سراسر کشور در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی قهرمان به نمایش گذاشته شد.


به گزارش ایرنا، آیین سان و رژه نیروهای مسلح روز جمعه 29 فروردین با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، رییس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی معظم کل قوا، فرمانده ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق، فرمانده سپاه ثارالله کرمان، فرمانده انتظامی استان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان اجرایی و قضایی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در بلوار 22 بهمن شهر کرمان برگزار شد.
یگان های نمونه ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح مستقر در کرمان گوشه ای از اقتدار و توانمندی خود را برای حفاظت و حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی و حریم ولایت نشان دادند.
رژه با صلابت 29 فروردین در مسیر بلوار 22 بهمن با حرکت یگان وحدت متشکل از نیروهای مسلح مستقر در دیار کریمان آغاز شد و یگان های نمونه از مقابل قرآن کریم و تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی رژه رفتند.
سقوط آزاد چتربازان دلیر تیپ 55 نیروی زمینی ارتش در جایگاه رژه بخش دیگری از این آیین بود.
بالگردهای هوانیروز نیز در رژه امروز شرکت کردند و خلبابان هواپیمایی نیروی زمینی ارتش بر فراز آسمان کرمان، توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.
انواع یگان های موتوری و خودرویی نیز از مقابل جایگاه رژه رفتند و آخرین دستاوردها و تجهیزات دفاعی و نظامی نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شد.
هفته ارتش از سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی آغاز می شود و با رژه نیروهای مسلح در روز 29 فروردین به مناسبت صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر حمایت از ارتش پایان می یابد.ک/2
8154/2624
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




29/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن