تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815257893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صربستان نیروهای خود را در ماموریت های صلح بانی افزایش می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صربستان نیروهای خود را در ماموریت های صلح بانی افزایش می دهد بلگراد- ایرنا- رییس ستاد مشترک ارتش صربستان از احتمال افزایش نیروهای ارتش و وزارت دفاع این کشور در سال جاری میلادی تا سطح 500 نفر در 9 ماموریت صلح بانی سازمان ملل و اتحادیه اروپا خبرداد.


به گزارش ایرنا، لیوبیشا دیکوویچ در گفت و گو با نشریه ماهانه ˈدفاعˈ چاپ بلگراد با اشاره به اینکه صربستان در حال حاضر با 215 نیرو در ماموریت های صلح بانی در نقاط مختلف جهان حضور فعال دارد، گفت: احتمال می رود که تعداد نیروهای ارتش صربستان در سال جاری تا سطح 500 نفر در 6 ماموریت تحت قیمومیت سازمان ملل و 3 ماموریت زیر نظر اتحادیه اروپا افزایش یابد.
وی در این رابطه به همکاری خوب صربستان با دیگر کشورها در ماموریت های صلح چند ملیتی اشاره کرد و افزود: صربستان شرکای خود در عملیات های صلح بانی چند ملیتی را بر اساس منافع کشور در سطح بین المللی انتخاب می کند.
به گفته رییس ستاد مشترک ارتش صربستان، بلگراد تصمیم دارد در سال 2014 میلادی در ماموریت های صلح بانی در صحرای غربی، جمهوری مالی، دو ماموریت در منطقه های جامو و کشمیر در هند، جنوب سودان و خاورمیانه که تحت قیمومیت سازمان ملل متحد هستند، شرکت کند.
بنا به این گزارش، صربستان قرار است که برای سال جاری میلادی یک گروه پزشکی دیگر در ماموریت صلح بانی جند ملیتی در جمهوری مالی اعزام کند که زیر نظر اتحادیه اروپا قرار دارد و همچنین تعداد نیروهای خود را جهت محافظ از نیروی های سازمان ملل در لبنان افزایش دهد.
نیروهای وزارت دفاع و ارتش صربستان در حال حاضر درماموریت های صلح بانی زیر نظر سازمان ملل در کشورهای کنگو، لیبریا، ساحل عاج، لبنان، قبرس و خاورمیانه و دو ماموریت زیر نظر اتحادیه اروپا در سومالی حضور فعال دارند.
صربستان در طی سال 2013 میلادی با 475 نیرو از ارتش و 15مامور پلیس از وزارت کشور در ماموریت های صلح بانی چند ملیتی در کشورهای مختلف حضور فعالی داشته است .
اروپام**2061**1566
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن