تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت فایل و مرورگر پرونده ES برای اندروید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
مدیریت فایل و مرورگر پرونده ES برای اندروید




برای مدیریت فایل‌های گوشی یا تبلت اندروید به وسیله‌ رایانه راحت‌ترین راه استفاده از سیم است. ولی وقتی می‌توان به وسیله‌ وای فای این کار را انجام داد، چرا کار را سخت کنیم و با سیم این کار را انجام دهیم؟








 
 
 
 
  برترین ها: برای مدیریت فایل‌های گوشی یا تبلت اندروید به وسیله‌ رایانه راحت‌ترین راه استفاده از سیم است. ولی وقتی می‌توان به وسیله‌ وای فای این کار را انجام داد، چرا کار را سخت کنیم و با سیم این کار را انجام دهیم؟

برای انجام این کار از طریق وای فای، استفاده از نرم‌افزار AirDroid پیشنهاد می‌شود که به غیر از مدیریت فایل‌ها، کارهای دیگری مثل مدیریت تصاویر، برنامه‌ها، پیام‌ها، و… را نیز درون مرورگر انجام می‌دهد. این برنامه خیلی عالی است ولی به هر حال کار با این نرم‌افزار درون مرورگر انجام می‌شود در صورتی که ما برای مدیریت فایل‌هایمان عادت داریم با Windows Explorer این کار را انجام دهیم. با «مرورگر پرونده ES»، مدیریت فایل‌های اندروید از درون برنامه‌ مدیریت فایل ویندوز (Windows Explorer) ممکن می‌شود.






علمولوژی معتقد است ES File Explorer  بهترین برنامه‌ مدیریت فایل برای اندروید است. از قابلیت‌های فراوان آن می‌توان به باز‌کردن فایل‌های فشرده‌ Zip و RAR، نمایش تصویر فایل‌های APK، اتصال به سرویس‌های ذخیره‌سازی آنلاین مثل Dropbox و Google Drive، پخش انواع فایل از جمله فایل‌های تصویری، ویدئویی و PDF، مدیریت فایل‌های گوشی با رایانه به صورت بی‌سیم و … اشاره کرد. لازم به ذکر است با این‌که ‌این نرم‌افزار قابلیت‌های زیادی دارد، ولی بسیار روان کار می‌کند و اصلا کند یا سنگین نیست.





برای دریافت برنامه کلیک کنید











تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن