تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال مردم از رئیس‌جمهور، دشمنان را نا‌امید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: استقبال مردم از رئیس‌جمهور، دشمنان را نا‌امید کرد
کد خبر: ۳۹۳۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹ - 17 April 2014


رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان با اشاره به نتایج سفر رئیس جمهور به این استان، گفت: تأکید رئیس جمهور بر انجام گازرسانی زاهدان و خاش از مهم‌ترین دستاوردهای این سفر بود.

حمیدرضا پشنگ در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به سفر دکتر روحانی به استان سیستان و بلوچستان، گفت: این سفر از صبح سه‌شنبه (26 فروردین) آغاز شد و امشب (چهارشنبه 28 فروردین) پایان می‌یابد.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرهای زاهدان، زابل و چابهار و حضور وی در شورای اداری شهرستان کنارک و همچنین دیدارهای دکتر روحانی با روحانیان، دانشگاهیان، خانواده شهدا و ... استان سیستان و بلوچستان، افزود: در این سفر همدلی و همراهی مردم استان با رئیس جمهور و اعضای کابینه، نشان‌دهنده اتحاد ملی است.

وی با اشاره به تصویب گازرسانی به زاهدان و خاش از ایرانشهر،‌ تأکید رئیس‌جمهور به رسیدگی به وضعیت معادن استان، تصویب راه‌اندازی پتروشیمی ایرانشهر و دیگر مصوبات کلان و زیرساختی توسعه استان در سفر استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان، ادامه داد: همچنین در این سفر، اعضای کابینه با حضور در شهرهای مختلف و دیدار چهره به چهره با مردم و آشنایی با مشکلات شهرستان‌های سیستان و بلوچستان از نزدیک، دستاوردهای توسعه‌ای خوبی در انتظار این استان خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: استقبال پرشور مردم از رئیس جمهور، علاوه بر اینکه اعلام حمایت مردم این استان از نظام و خادمان ملت و نظام بود، دشمنان جمهوری اسلامی را نیز نا‌امید کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن