تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815296659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش بینی مرسی درباره کودتای نظامی مصر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پیش بینی مرسی درباره کودتای نظامی مصر
محمد مرسی، رئیس جمهور مخلوع مصر در سومین جلسه محاکمه پرونده "جاسوسی" که روز چهارشنبه در آکادمی پلیس قاهره برگزار شد، ضمن سلام و درود به ملت مصر عنوان کرد که کودتای نظامی حتما سقوط خواهد کرد.
کد خبر: ۳۹۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ - 17 April 2014


رئیس جمهور مخلوع مصر اعلام کرد که کودتای نظامی که منجر به براندازی حکومت وی در ژوئیه گذشته شد، حتما فروخواهد پاشید.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه الجزیره، محمد مرسی، رئیس جمهور مخلوع مصر در سومین جلسه محاکمه پرونده "جاسوسی" که روز چهارشنبه در آکادمی پلیس قاهره برگزار شد، ضمن سلام و درود به ملت مصر عنوان کرد که کودتای نظامی حتما سقوط خواهد کرد.

عصام حداد، مشاور مرسی نیز به دادگاه اعلام کرد که به همراه پنج تن از همراهانش از سوم ژوئیه از سوی نیروهای گارد جمهوری مصر ربوده شده بود.

وی تصریح کرد که از آن تاریخ هیچ کس را ندیده است و هیچ تحقیقی از سوی دادستانی درباره حادثه ربوده شدن وی انجام نگرفته است.

مرسی در این پرونده به جاسوسی با گروه‌های خارجی برای ضربه زدن به کشور متهم شده است و به همراه وی 35 تن از رهبران اخوان المسلمین محاکمه می‌شوند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن