تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814976298




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غنی سازی را باید بر اساس چارچوب ان پی تی ادامه داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عصو کمیسیون امنیت ملی / غنی سازی را باید بر اساس چارچوب ان پی تی ادامه داد زنجان - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران باید غنی سازی را بر اساس چارچوب ان پی تی ادامه داد.


ˈ محمد اسماعیلی ˈ پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس قوانین ان پی تی فعالیت های هسته ای با اهداف صلح آمیز می تواند تداوم داشته باشد.
وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به تکرار صلح آمیز بودن فناوری هسته ای را اعلام و همواره در چارچوب قوانین ان پی تی حرکت کرده است.
اسماعیلی اظهار کرد: بهره برداری صلح آمیز از فناوری هسته ای حق مسلم ایران است.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که ایران به فعالیت هسته ای نیاز نداشته باشد، به حتم خود اقدام به تعطیل و یا تعلیق این بخش خواهد کرد.
وی خاطر نشان کرد: هیچ کشوری حق تعیین تکلیف برای جمهوری اسلامی ندارد و دیگر دولت ها نباید عقب نشینی و یا تعطیلی فعالیت های هسته ای را به ایران دیکته کنند.
اسماعیلی ادامه داد: مسوولان بین المللی فقط باید بر فعالیت های هسته ای ایران نظارت کنند و هیچ مسوولیتی در تاکید بر تعطیلی این تاسیسات ندارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، گفت: رهبر معظم انقلاب در این زمینه رهنمودهای کافی و لازم را به تیم مذاکره کننده ایران داده است.
وی تاکید کرد: تیم مذاکره کننده همواره باید خط قرمز ها را رعایت کنند و به خاطر داشته باشند رهبر معظم انقلاب به کلیات مذاکره مجوز داده اند.
اسماعیلی تصریح کرد: با توجه به آنکه تمام فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز بوده باید غنی سازی ادامه داشته باشد و نمی توان برای آن محدودیتی قائل شد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران قوانین ان پی تی را امضا کرده و بر اساس آن از حق ادامه فعالیت های صلح آمیز و غنی سازی مورد نیاز برخوردار است.
7319/596/ 1495
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




28/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن