تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انسان های صاحب تجربه از ارکان مدیریت و مهارت های اصلی آ موزش و پرورش هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش مازندران: انسان های صاحب تجربه از ارکان مدیریت و مهارت های اصلی آ موزش و پرورش هستند خبرگزاری پانا : مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت : انسان های صاحب تجربه از ارکان مدیریت و مهارت های اصلی آ موزش و پرورش هستند.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ فروردين ساعت 08:35



به گزارش خبرنگار  آموزش و پرورش  خبرگزاری پانا ، سید علی قاسمی در همایش روسای کانون بازنشستگان شهرستان ها و مناطق که صبح امروز در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، با اشاره به جایگاه والای بازنشستگان گفت: همه همکاران بازنشسته، سرمایه های گرانقدری هستند که ما درهمه حال نیازمند راهنمایی آنان هستیم. مدیر کل آموزش و پرورش مازندران افزود: سرمایه انسانی بالاترین سرمایه هر جامعه محسوب می شود و این سرمایه انسانی است که منابع مادی را تولید می کند و کشورهای توسعه یافته با تکیه بر چنین اندیشه ای ، پیشرفت داشته اند. قاسمی با بیان این که هر یک از بازنشستگان می توانند رهبران آموزش و پرورش در شهرستان ها و راهنمای مدیران مناطق باشند اظهار داشت: انسان های تربیت یافته و صاحب تجربه از ارکان مدیریت و مهارت های اصلی آ موزش و پرورش هستند، یکی از برنامه های آموزش و پرورش مازندران ،توجه جدی تر به مسایل و مشکلات بازنشستگان است که  مسلما دغدغه های شما نیز دغدغه های ماست. وی با یادآوری سخن فاخر پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: انسانها معدن های طلا و نقره هستند، تصریح کرد: اگر بخواهیم اقتصادی توسعه یافته پیدا کنیم ، صرفا با منابع مادی و ذخایرحاصل نمی شود بلکه باید انسان های صاحب تجربه و فرهیخته باشند که آنان خود منابع تولید می کنند. قاسمی در پایان گفت: بازنشستگان استان را به عنوان اعضای هسته مشاوره ای خود پیشنهاد می کنم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن