تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821005731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساز و کار خوبی در ایران برای ورود سرمایه گذاران خارجی تدوین شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ساز و کار خوبی در ایران برای ورود سرمایه گذاران خارجی تدوین شده است خبرگزاری پانا: مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان، گفت: ساز و کار خوبی در ایران برای ورود سرمایه گذاران خارجی تدوین و تصویب شده است
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۸ فروردين ساعت 08:41



 به گزارش سرویس خبر پانا، ، ابوالفضل فلاح در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت پارس حیات افزود: ستاد سرمایه گذاری متولی ارائه خدمات به سرمایه گذاران است. وی یادآورشد: مرکز خدمات سرمایه گذاری در استان ها نماینده سازمان سرمایه گذاری کشور است و در جهت تسهیل سرمایه گذاری و ارائه خدمات و حمایت از سرمایه گذاران فعالیت می کند.

فلاح اظهار کرد: کارشناسان این سازمان به بازدید مستقیم از فعالیت سرمایه گذاران می پردازند و در تلاش برای حل مشکلات سرمایه گذاران هستند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان ، گفت: نمایندگان دستگاه های مربوطه در زمینه سرمایه گذاری در ستاد خدمات سرمایه گذاری حضور دارند و در تلاش برای رفع مشکل سرمایه گذاران و ارائه خدمات به آنان در کمترین زمان ممکن هستند.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون محیط کسب و کار در ایران به سمت خصوصی سازی در حال حرکت است و قوانین خوبی در این زمینه تدوین و تصویب شده است.

فلاح با بیان اینکه مسوولان در ایران نسبت به ورود سرمایه گذاران خارجی اهمیت بسیاری قایل هستند، به فراهم بودن شرایط مناسب در کشور برای ورود آنان اشاره کرد.

در پایان این مراسم از خدمات عثمان آک سوی مدیر عامل شرکت ترکیه ای پارس حیات تقدیر و حسن تحسین اوغور به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت منصوب شد.

همچنین در این مراسم اتاق بازرگانی زنجان به عثمان اکسوی نشان وجدان داد و از خدمات وی برای سرمایه گذاری در این استان که تامین کننده آینده اقتصادی و آتیه فرزندان این منطقه است قدردانی کرد.  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن