تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806376038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز کار احداث ۱۷۴۵ واحد مسکن در استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۹:۵۳ب.ظ)
مديرکل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم خبر داد: آغاز کار احداث ۱۷۴۵ واحد مسکن در استان مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم گفت: در سال ۹۳ از سوي بنياد مسکن ۵۴۸ واحد به افراد متقاضي اعطا مي‌شود و کار احداث ۱۷۴۵ واحد را در پرديسان و شهر قم آغاز مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، غلامرضا صالحي در نشست خبري که به مناسبت سالروز تاسيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي و دهه حساب 100 حضرت امام خميني (ره) در بنياد مسکن قم برگزار شد، اظهار کرد: 35 سال از فرمان امام خميني (ره) مبني بر تاسيس بنياد مسکن انقلاب اسلامي مي‌گذرد و دستور افتتاح حساب 100 امام راحل حکايت از درک ايشان نسبت به مسائل دارد.
مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم با اشاره به حرکت جهادي بنياد مسکن از بدو تاسيس تا کنون، افزود: اين بنياد از ابتداي تاسيس تا کنون 1100 واحد مسکوني در شهرک امام را احداث کرده است.
وي با بيان عملکرد بنياد مسکن انقلاب اسلامي در ساخت مسکن روستايي، تصريح کرد: در روستايي نظير مشک آباد که تا 4 پيش هم در زمره مناطق محروم بود 100 واحد مسکوني توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي احداث شده است.
صالحي با اشاره به اجراي طرح هادي در روستا‌ها، عنوان کرد: از 190 روستاي قم در 126 روستا طرح هادي اجرا شده است و حدودو 336 بار اين طرح در روستا‌ها اجرا شده است که طرح هادي سند توسعه روستا است که نوع کاربري و نيازهاي آتي روستا را تامين مي‌کند.
مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم با اشاره به فعاليت‌هاي اين نهاد، گفت: بهسازي و مقاوم سازي مسکن از ديگر کارهاي اين بنياد است که از سال 1384-1391با تامين منابع 1600000 واحد مسکوني ساخته شده است که1400000 مسکن آن در سراسر کشور به اتمام رسيده است و تحويل داده شده است که سهم قم از اين مجموعه 10100 مسکن بوده است.
وي با اشاره به تسهيلات مسکن براي نوسازي مسکن، تاکيد کرد: تا کنون بنياد مسکن انقلاب اسلامي 2 ميليون تومان وام مسکن بلاعوض براي خاک برداري و تخريب در اختيار متقاضيان قرار داده است.
صالحي با اشاره به وظيفه بنياد مسکن در موقعيت‌هاي بحران در کشور، بيان کرد: در مواقعي مانند زلزله منجيل، کرمان، بوشهر، گيلان و تبريز وظيفه احداث مسکن به عهده بنياد مسکن انقلاب اسلامي بوده است.
مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم با اشاره به فعاليت‌هاي بنياد مسکن در زلزله ورزقان، گفت: در اين زمان استان قم ستاد پشتيبان بود و توانست در 4700 اسکان موقت و 1100 فضاي دامي در 30 روستاي ورزقان نقش داشته باشد.
وي با اشاره به فعاليت در حوزه مسکن و شهرسازي، اظهار کرد: در قم براي طبقه متوسط رو به پايين 9400 واحد مسکوني از ابتداي تاسيس بنياد مسکن تا کنون احداث شده است.
صالحي، افزود: در بخش کهک 360 واحد مسکوني احداث و تحويل، در قنوات 90 واحد مسکوني احداث و تحويل، در جعفريه نيز 364 واحد مسکوني احداث و به متقاضيان تحويل داده شده است، البته در سلفچگان نيز 524 واحد احداث که 200 واحد آن آماده و تحويل داده شده است.
مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم با اشاره به طرح‌ها و اعتبارات رهبري در دستجرد نيز، تاکيد کرد: در اين شهر نيز 30 واحد اعتبار داشتيم.
وي با اشاره به تاسيس انجمن خيرين مسکن ساز استان، گفت: در اين انجمن 1300 واحد مسکوني با بهترين کيفيت احداث و به متقاضيان مسکن تحويل داده شد.
صالحي با اشاره به وظيفه تامين زمين و مسکن از سوي بنياد مسکن انقلاب اسلامي، عنوان کرد: در اين طرح ما از منابع طبيعي زمين را دريافت کرده و بر اساس نظر دهياري زمين‌ها را تفکيک مي‌کنيم و در اختيار متقاضيان قرار مي‌دهيم.
مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم با اشاره به اهداي سند براي مسکن روستايي، بيان کرد: در حال حاضر 14000 سند در 72 روستا تعلق گرفته است که در سال 93 نيز 365 جلد سند نيز براي املاک در نظر گرفته‌ايم.
وي با اشاره به در نظر داشتن زمين براي روستاييان، تاکيد کرد: امسال 580 قطعه زمين براي افرادي که بومي و ساکن و دائم روستا هستند در نظر گرفته‌ايم.
مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم با اشاره همايش 21 فروردين بنياد مسکن انقلاب اسلامي که در تهران برگزار شد، عنوان کرد: در اين همايش وزير مسکن و شهرسازي اجراي طرح مسکن اجتماعي را بر عهده بنياد مسکن محول کرده است.
وي با اشاره به برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي مسکن افراد در سال 93، تصريح کرد: در سال 93 نيز 548 واحد به افراد متقاضي اعطا مي‌شود و کار احداث 1745 واحد را در پرديسان و شهر قم آغاز مي‌کنيم.
صالحي با اشاره به تلاش براي اعطاي تسهيلات مسکن به متقاضيان، گفت: در اين طرح پيشنهادي که به مجلس ارائه شد، نرخ وام مسکن را 18ميليون تومان با سود 5 درصد در نظر گرفته‌ايم درحالي که وام مسکن در حال حاضر 12 و نيم ميليون تومان است.
مدير کل بنياد مسکن انقلاب اسلامي قم با اشاره مصوبات رهبر معظم انقلاب بعد از سفر به قم، تاکيد کرد: در سفر رهبر معظم انقلاب به قم 300 واحد مسکوني براي قم در نظر گرفته شد که 80 درصد آن آماده شده و تا پايان شهريور اين پروژه اتمام و به متقاضيان شناسايي شده اعطا مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن