تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821167821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مديريت استان قم در امور رفاهي مثال زدني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ فروردين ۱۳۹۳ (۱۶:۱ب.ظ)
مدير کل تعاون و رفاه وزارت آموزش و پرورش: مديريت استان قم در امور رفاهي مثال زدني است مديرکل تعاون و پشتيباني وزارت آموزش و پرورش گفت: مديريت استان قم در امور رفاهي نمونه و مثال زدني است.
به گزارش خبرگزاري موج، فرشيد سياري درمراسم تجليل از عوامل اجرايي ستاد اسکان نوروزي فرهنگيان قم در سالن اجتماعات مرکز فقهي ائمه اطهار (ع) اظهار داشت: اين استان با کوله باري از تجارب و دانش ارزنده در امور رفاهي بويژه در خدمت رساني به زائران و ميهمانان فرهنگي در ايام نوروز امسال همانند سال هاي گذشته از خود مديريتي مناسب را به نمايش گذاشت.
وي ارائه خدمات گوناگون به زائران در قالب 59 هزار و 249 خانوار و حدود 500 هزار نفر روز را از جمله اقدامات صورت گرفته در اين استان ذکر کرد و افزود: قطعا وجود حضرت معصومه (س) و همچنين علما و مراجع بزرگ شيعه در اين استان مقدس شاه کليد اين موفقيت عظيم است.
مديرکل تعاون وزارت آموزش و پرورش با بيان اينکه ورود به اين عرصه با عشق به زائران کريمه اهل بيت صورت گرفته است،افزود: دعاي خير ميهمانان و شفاعت ائمه اطهار (ع) پاداش اصلي اين حرکت معنوي است.
وي همچنين با بيان اينکه وزارت آموزش و پرورش به عنوان عضو اصلي ستاد مرکزي خدمات سفرهاي نوروزي با بسيج همه امکانات شامل 180 خانه معلم، 300 اردوگاه و 50 مرکز تربيت معلم، 10 هزار مدرسه در قالب 100 هزار کلاس پذيراي شش ميليون و 300 هزار ميهمان فرهنگي و غير فرهنگي بود، تصريح کرد: اين خدمات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد قابل توجهي برخوردار بوده است
وي افزود: بيش از 25 درصد آمار اعلام شده از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در خصوص خدمات ارائه شده از سوي نهادهاي مختلف به امر گردشگري متعلق به آموزش و پرورش بوده که اين نشانگر سهم قابل توجه اين وزارتخانه در همه زمينه ها بويژه صنعت گردشگري است.
سياري همچنين با اشاره به تخصيص اعتبارات لازم جهت تجهيز مدارس و مراکز آموزشي براي اسکان مسافران نوروزي در نقاط مختلف کشور، تصريح کرد: در اين زمينه بيش از 60 ميليارد ريال قبل از ايام عيد به حساب استان ها واريز شد و نسبت به تجهيز و آماده سازي مدارس کشور اقدامات لازم صورت و با عقد قراردادي جامع همه ميهمانان ساکن در مراکز اقامتي مشمول بيمه شناور حوادث شدند که خوشبختانه شاهد اتفاق ناگواري در اين خصوص نبوديم.
سياري همچنين با اذعان به رضايتمندي مسافران نوروزي از نحوه خدمت رساني آموزش و پرورش تصريح کرد: طبق نظر خواهي هاي مستقيم و غير مستقيم انجام شده به وسيله بيش از دو هزار بازرس طرح اسکان و گزارش هاي دستگاه هاي نظارتي بيشتر مسافران در خصوص فرايند اسکان نوروزي خود در مدارس رضايت نسبي داشته اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن