تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819911726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده ايران قهرمان واليبال ساحلي تايلند شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نماينده ايران قهرمان واليبال ساحلي تايلند شد
تيم واليبال ساحلي ايران يک با شکست نيوزلند عنوان قهرماني دومين تور آسيا و اقيانوسيه در تايلند را به دست آورد.

به نقل از روابط عمومي فدراسيون واليبال، ديدار نهايي نهايي دومين تور آسيا – اقيانوسيهدر شهر سانخولاي تايلند برگزار شد و يکي از نمايندگان ايران با شکست حريفش به مقام قهرماني اين رقابت‌ها دست يافت.

تيم واليبال ساحلي هيئت واليبال هرمزگان ( ايران يک) متشکل از بهمن سالمي و رحمان رئوفي در اين بازي 2 بر صفر نيوزلند را شکست داد و قهرمان اين رقابت ها شد.

اين تيم در مراحل مختلف اين بازي 7 پيروزي متوالي برابر تيم هاي هند يک، ژاپن يک، فيليپين، نيوزلند، استراليا، قزاقستان يک و نيوزلند يک به دست آورد تا با اقتدار در ميان قدرتمند‌ترين تيم‌هاي ساحلي قاره آسيا و اقيانوسيه قهرمان اين رقابت‌ها شود.

تيم واليبال ساحلي شهرداري اروميه (ايران 2) که با ترکيب آق محمد سلاق و پرويز فرخي در اين رقابت ها شرکت کرده بود با کسب عنوان هفتمي به کار خود در اين رقابت‌ها پايان داد.

اين تيم نيز در دور مقدماتي و مرحله يک هشتم نهايي موفق به شکست تيم هاي اندونزي يک، نيوزلند 2، هند و اندونزي 2 شد اما در 2 بازي ديگر مغلوب قزاقستان يک و استراليا شد تا به عنوان هفتمي اين رقابت ها اکتفا کند.

ساحلي‌بازان ايران با هدايت رضا نائيني سرمربي تيم ملي واليبال ساحلي در اين مسابقات شرکت کرده‌اند و رده‌بندي آنها در اين مسابقات امتياز ويژه‌اي در رنکينگ مسابقات قهرماني آسيا (خرداد ماه 93 در چين) و بازي‌هاي آسيا کره جنوبي دارد.

نماينده‌هاي واليبال ساحلي ايران در نخستين تور آسيا و اقيانوسيه تايلند عناوين چهارم و پنجم را به دست آورده بودند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

چهارشنبه 1393/01/27 15:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن