تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815344202




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک آسیب پذیری در Adobe Reader اصلاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
یک آسیب پذیری در Adobe Reader اصلاح شد
نسخه جدید Adobe Reader برای اندروید در روز دهم آوریل منتشر شد. در این نسخه یك آسیب پذیری امنیتی برطرف شده است.


به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از مرکز ماهر، نسخه جدید Adobe Reader برای اندروید در روز دهم آوریل منتشر شد. در این نسخه یك آسیب پذیری امنیتی برطرف شده است. بخش "What"s New" از صفحه Adobe Reader بر روی گوگل پلی برای نسخه 11.2.0، چندین ویژگی جدید را فهرست كرده است اما نشانی از به روز رسانی های امنیتی نیست.


روز سیزدهم آوریل، شركت امنیتی هلندی Securify روی فهرستFull-Disclosure، یك راهنمایی امنیتی را برای آسیب پذیری موجود در Adobe Reader برای اندروید نسخه 11.1.3 منتشر كرد. در این راهنمایی امنیتی ذكر شده است كه این آسیب پذیری در نسخه 11.2.0 برطرف شده است. این شركت هم چنین یك راهنمایی امنیتی را بر روی وب سایت خود منتشر كرد.

نسخه آسیب پذیر Reader، چندین واسط جاوا اسكریپت ناامن را افشاء می كند. استفاده از این آسیب پذیری در یك فایل PDF مخرب می تواند منجر به اجرای كد جاوای دلخواه شود. این كد در sandbox برنامه ها برای Reader اجرا می شود درنتیجه اسنادی كه از طریق Reader  در دسترس هستند، در معرض خطر قرار دارند. این كد حمله می تواندفایل های جدید را ایجاد نماید اما خارج از محیط sandbox  امكان آسیب رساندن وجود ندارد. شركت ادوب روز گذشته یك راهنمایی امنیتی(APSB14-12)  را برای این آسیب پذیری منتشر كرده است.

همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید
















تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن