تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806660566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به مقاوم و بهسازی اماکن روستایی آذربایجان غربی ضروری است 


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی سعات خواستار شد؛
توجه به مقاوم و بهسازی اماکن روستایی آذربایجان غربی ضروری است 
ارومیه - خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان غربی بر لزوم توجه ویژه به مقاوم سازی و بهسازی اماکن روستایی استان به توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی و تهدیدات طبیعی تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی سعادت صبح چهارشنبه در جریان دیدار با مديران و معاونان بنياد مسكن انقلاب اسلامي آذربایجان غربی با اشاره به اینکه محروميت زدايي از چهره مناطق روستايي، اجراي طرح هادي و بهسازي مساكن روستايي از مهمترين اقدامات ارزشمند بنياد مسكن انقلاب اسلامي در استان است، افزود: با توجه به لرزه خیز بودن برخی مناطق و در معرض سیل قرار گرفتن برخی روستاها لذا توجه به مقاوم سازی بافتهای فرسوده و اماکن روستایی با اجرای طرحهای ویژه ضروری است. وی با اشاره به اینکه بنياد مسكن انقلاب اسلامي از يادگارهاي ارزشمند امام خميني(ره) است و امروز به تناسب خدمات و كارهاي ماندگاري كه انجام مي‌دهد، جايگاه پراهميتي در نظام جمهوري اسلامي دارد، اظهار داشت: توسعه روستاها برای جلوگیری از مهاجرت به شهرها نیز باید در برنامه ریزیها مورد توجه بوده بطوریکه توسعه روستايي و گسترش خدمات زيربنايي با توجه به تعداد بالاي روستاها در استان و كمبود اعتبارات عمراني، محدوديت هاي در اين زمينه وجود دارد كه بايد با تدبير، درايت و جذب سرمايه گذاري، شرايط موجود مديريت شود. استاندار آذربايجان‌غربي با اشاره به اينكه پروژه هاي نيمه تمام عمراني در استان اولويت بندي مي‌شوند، اعلام کرد: با توجه به كمبود اعتبارات عمراني استان در سال 93، قصد داريم پروژه هاي عمراني نيمه تمام با پيشرفت فيزيكي بالاي 80 درصد را به اتمام برسانيم و ساير پروژه ها را به بخش خصوصي واگذار كنيم که در جهت تحقق آرمان ها و منويات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال و اقتصاد مقاومتي، همه آحاد جامعه بايد مشاركت كنند. سعادت با بیان اینکه كاهش هزينه هاي غيرضرور و جلوگيري از ريخت و پاش‌ها و تبذير و اسراف، از جمله مهترين مسائل و نكاتي هستند كه در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي بايد انجام شود، بر لزوم توجه به استقرار و گسترش صنايع روستايي تاكيد كرد و گفت: از مديران بنياد مسكن انقلاب اسلامي در استان درخواست دارم در كنار تهيه و اجراي طرح هاي توسعه روستايي، زمينه هاي ايجاد و گسترش صنايع كوچك را در روستاها نيز فراهم كنند. وی در ادامه تغيير رژيم اشتغال مردم استان را نيز مورد تاكيد قرار داد و گفت: با توجه به بحران كم آبي درياچه اروميه و لزوم مصرف بهينه منابع آب، لازم است رژيم اشتغال مردم استان را از كشاورزي به سمت صنعت، تجارت، خدمات و ساير حوزه ها سوق دهيم. تهيه طرح هادي در 1305 روستا و اجراي آن در 413 روستاي استان، برنامه ريزي 2 ساله براي تهيه طرح هادي در 900 روستاي فاقد طرح هادي در استان، صدور سند مالكيت براي 173 هزار واحد مسكوني در روستاها و شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت دراستان و واگذاري 70 هزار قطعه زمين به افراد واجد شرايط براي احداث مسكن در روستاها از مهمترين محورهاي گزارش مديركل بنياد مسكن انقلاب استان در اين جلسه بود.      


۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۱۴:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن