تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 16 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809761943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاد دانشگاه: وحدت، اهداف تکفیری ها را خنثی می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاد دانشگاه: وحدت، اهداف تکفیری ها را خنثی می کند اسلام آباد - ایرنا - یک عضو هیات نمایندگی ایران در نشست بین المللی وحدت اسلامی در پاکستان تاکید کرد: هماهنگی میان روحانیون و وحدت میان مذاهب باعث افزایش بصیرت مردم در مقابله با اهداف شیطانی تکفیری ها شده و توطئه های استکبار جهانی را خنثی می کند.


«مهدی علیزاده موسوی» استاد دانشگاه و دبیر همایش بین المللی «خطر جریان های تکفیری» که برای شرکت در همایش بین المللی وحدت اسلامی در اسلام آباد پایتخت پاکستان بسر می برد، در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: شبه قاره هند به ویژه پاکستان یکی از کانون های مهم رشد افکار تکفیری در جهان اسلام است و هر روز شاهد شهادت جمعی از مسلمانان شیعه و اهل تسنن به دست گروه های تکفیری و افراطی در این کشور اسلامی هستیم.
وی وجود جریان های تکفیری را یکی از مشکلات اساسی جهان اسلام دانست و گفت: از نگاه و اندیشه اسلامی، توجه به امت اسلامی یک اولویت است و هدف همه ما این است که امت اسلامی در امنیت، آسایش و محیطی به دور از افراط گرایی زندگی کنند.
علیزاده موسوی با یادآوری اهمیت حضور علمای دینی و شخصیت های برجسته مذهبی پاکستان در همایش بین المللی وحدت اسلامی گفت: در این همایش شاهد همگرایی بسیار خوبی در میان روحانیون اهل سنت و شیعیان پاکستان در زمینه وحدت بودیم.
رهبران ارشد مذهبی، شخصیت های سیاسی و اندیشمندان پاکستان روز گذشته در همایش دو روزه بین المللی وحدت اسلامی که با حضور هیاتی از جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد آغاز شد، بر ترویج و گسترش وحدت اسلامی در رفع مشکلات مسلمانان و توجه به آرمان های جهان اسلام تاکید کردند.
این استاد دانشگاه افزود: با توجه به دیدگاه هایی که در این نشست ارائه شد، می توان گفت شاهد نتایج چشمگیری در گسترش کانون های همگرا در میان امت اسلامی و تلاش بیشتر مسلمانان در مبارزه با فتنه های خارجی و توطئه ها علیه اسلام خواهیم بود.
وی افزود: یکی از علل مهم پدیده تکفیر، مساله جهل در میان برخی از توده های مردم است و روحانیون مسلمان می توانند بیشترین نقش را در از بین بردن این جهل ایفا کنند.
علیزاده موسوی گفت: اگر روحانیون همت کنند و با ترویج وحدت و همگرایی در حل این چالش به مردم یاری رسانند، در آینده نه چندان دور جریان های تکفیری در حاشیه قرار خواهند گرفت و هیچ فضایی برای نفوذ این عناصر شیطانی در میان مردم وجود نخواهد داشت.
این پژوهشگر مذهبی ایران در باره از بین رفتن پدیده شوم اقدامات تکفیری در میان مسلمانان گفت: در حقیقت جهان اسلام باید مانند یک امت واحده باشد، مسلمانان از پرداختن به مسائل و اختلافات پیش پا افتاده اجتناب کنند، اقدام به تکفیر نکنند و اقدامی نکند که دشمنان مشترک ما از آن بهره برداری کنند.
وی تاکید کرد: البته باید مد نظر داشته باشیم که دشمنان خارجی و استکبار جهانی علت اصلی رشد و تقویت جریان های تکفیری و اسلام ستیزی هستند.
این استاد دانشگاه در باره همکاری های مشترک کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در خصوص مبارزه با توطئه های غربی ها علیه اسلام گفت: جمهوری اسلامی ایران، پاکستان را یک کشور اسلامی، برادر و همسایه با مشترکات فراوان می داند و این بیانگر منافع مشترک دو ملت است.
وی افزود: وجود ثبات و امنیت پایدار در پاکستان در کشور ما نیز تاثیر خواهد داشت و ایران امنیت و ثبات در پاکستان را امنیت و ثبات خود می داند.
آساق**ا.ر**1095**1545
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن