تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش به دنبال رفع کمبودهای دبیرستانهای صدرای لرستان است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > لرستان کریمی فر:
آموزش و پرورش به دنبال رفع کمبودهای دبیرستانهای صدرای لرستان است
خرم آباد - خبرگزاری مهر: مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: آموزش و پرورش به دنبال رفع کمبودهای دبیرستانهای صدرای استان است.



به گزارش خبرنگار مهر، گودرز کریمی فر صبح چهارشنبه در حاشیه دیدار دانش آموزان مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا با نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اساسنامه دبیرستان صدرا گوشه ای از اساسنامه حوزه علمیه است و دانش آموزان این دبیرستان ها علاوه بر واحدهای آموزشی باید چند واحد تخصصی حوزوی را نیز بگذرانند. وی با اشاره به نامگذاری سال 93 با عنوان سال "اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تصریح کرد: نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مقوله فرهنگ مسئولیت سنگینی را بر دوش آموزش و پرورش قرار داده که بنابراین ما مسئولین باید تقویت فرهنگ را به معنای واقعی کلمه در استان و آموزشگاه های استان پیگیری کنیم. کریمی فر با بیان اینکه آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که بنا به وظیفه ذاتی، اخلاقی و دینی خود در جهت تامین امکانات و نیروی انسانی مناسب در خدمت سازمان تبلیغات اسلامی و دبیرستان های صدرا باشد عنوان کرد: در سیستم آموزشی کشور مدارس مختلفی مانند مدارس نمونه دولتی و مردمی، مدارس هیئت امنایی و ... وجود دارد اما نگاه ما به مدارس صدرا نگاهی خاص و متفاوت است. وی ادامه داد: ما آمادگی داریم که اگر کمبودی در این مدارس وجود داشته باشد را در طول مدت زمان کوتاهی امکانات لازم را به صورت نسبی در اختیار مدیران این مدارس قرار دهیم. مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان در راستای ارتقای کیفیت آموزشی این مدارس نیز گفت: آموزش وپرورش این امتیاز را به سازمان تبلیغات اسلامی می دهد که در بعضی از رشته ها خود این سازمان دبیران دبیرستان های صدرا را انتخاب کند و بدین ترتیب بهترین و با تجربه ترین نیروهای خود را در اختیار این مدارس قرار خواهیم داد. وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به دنبال رفع کمبودهای مدارس صدراست بیان داشت: کمتر از یک هفته آینده کارگروهی را تشکیل و برای بررسی مشکلات و موانع تحصیل دانش آموزان دبیرستان صدرای نورآباد به این شهرستان اعزام خواهیم کرد تا با بررسی مشکلات در راستای رفع آنها قدم برداریم. کریمی فر بهسازی مدارس و به خصوص نمازخانه های مدارس را یکی از اولویت های کاری آموزش و پرورش لرستان برشمرد و اظهار داشت: هدف از بهسازی مدارس صدرا جذب هر چه بیشتر دانش آموزان به این مدارس و همچنین حفظ شأن و منزلت مدارس و علوم و معارف اسلامی صدراست.


۱۳۹۳/۱/۲۷ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن