تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حجی زواره : بدشانسی، مدال طلای آلمان را از من دور کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حجی زواره : بدشانسی، مدال طلای آلمان را از من دور کرد کرمانشاه - ایرنا - تکواندوکارکرمانشاهی وزن منهای 74کیلوگرم، بدشانسی را مهمترین عامل عدم کسب مدال طلا در مسابقات بین المللی آلمان عنوان کرد و گفت: اگر مقداری خوش شانس تربودم می توانستم بر سکوی قهرمانی قرار بگیرم.


ˈمسعود حجی زوارهˈ روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا، در خصوص تورنمنت آلمان اظهار داشت: این رقابت ها در سطح بسیار بالایی برگزار شد و در واقع می توان گفت اکثر نامداران تکواندو جهان در این رقابت ها حضور یافته بودند.
وی ادامه داد:باتوجه به تیم ها ونفراتی که در مسابقات بین المللی آلمان حضور یافته بودندازهمان ابتدامشخص بودکه مسابقات سطح فنی بسیاربالایی خواهد داشت و برای موفقیت باید با تمام وجود در میدان مسابقه حاضر شد.
حجی زواره خاطرنشان کرد: من نیز با آمادگی خوبی در مسابقات شرکت کرده بودم وبه دلیل تمرینات مستمری که درماه های گذشته داشتم از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بودم و برای قهرمان شدن هم انگیزه زیادی داشتم.
دارنده مدال برنزتورنمنت بین المللی آلمان، ادامه داد: در این مسابقات و در مرحله مقدماتی با حریفانی از پرتغال، آلمان و دانمارک روبرو شدم و توانستم با اقتدار و اختلاف زیاد آن ها را شکست دهم.
حجی زواره یادآور شد: در حالی که توانستم با بهترین نتایج به مرحله نیمه نهایی صعود کنم در این مرحله مقابل حریف اسپانیایی قرار گرفتم و با بدشانسی نتیجه را واگذار کردم، در حالی که اگر در نواختن ضربان نهایی به سر و پهلوی حریف باتجربه تر عمل می کردم می توانستم به راحتی این حریف را نیز شکست دهم و راهی دیدار فینال شوم.
وی گفت: هرچند حریف اسپانیایی در سطح و کلاس بسیار بالاتری از سایر رقبایم حضور داشت و در نهایت نیز توانست عنوان قهرمانی وزن 74- کیلوگرم را از آن خود کند.
حجی زواره در پایان، اظهار داشت: خوشبختانه تیم ایران توانست در مسابقات آلمان به مقام قهرمانی دست پیدا کند و باز هم اقتدار خود را به رخ حریفانش بکشد.
7458/567
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




27/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن