تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821161238




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بعضي‌ها مي‌خواهند براي چيزهاي كوچك، خفت‌هاي بزرگ را بپذيرند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بعضي‌ها مي‌خواهند براي چيزهاي كوچك، خفت‌هاي بزرگ را بپذيرند
اينكه امريكا به ابوطالبي اجازه حضور در خاكش را نمي‌دهد به خاطر اين است كه مي‌خواهد بگويد ما در اصول خود پايدار هستيم پس خيلي كوته‌بينانه است كه ما بخواهيم خودمان را به حماقت بزنيم.
رئيس سازمان بسيج دانشجويي كشور عنوان كرد كه متأسفانه بعضي‌ها مي‌خواهند هم ذلت و هم جنايت‌هاي امريكا را بپذيرند با اميد اينكه اوضاع اقتصادي خوب مي‌شود و حاضرند به خاطر چيزهاي كوچك ذلت‌ها و خفت‌هاي بزرگ را بپذيرند.
به گزارش فارس، محمد ودود حيدري رئيس سازمان بسيج دانشجويي كشور، در رابطه با مباحثي كه اخيراً پيرامون برقراري رابطه ايران و امريكا مطرح مي‌شود، گفت: درباره برقراري رابطه ميان جمهوري اسلامي ايران با امريكا اخيراً شاهد اقداماتي هستيم كه اين اقدامات يكي از شعارهاي مبنايي جمهوري اسلامي ايران را نشانه گرفته و زير سؤال مي‌برد.
حيدري ادامه داد: زماني در دوره اصلاحات اين شعار مبنايي جمهوري اسلامي ايران زير سؤال رفت و امروز هم دولت فعلي با مطرح كردن مباحثي اصل عدم رابطه با امريكا را بدون داشتن استدلال‌هاي محكم زير سؤال مي‌برد.  رئيس سازمان بسيج دانشجويي كشور ادامه داد: اخيراً يكي از پشيمانان جنبش دانشجويي آنگونه كه شاهد بوديم سخناني را در رابطه با اشغال لانه جاسوسي مطرح كرده است و بحث عذرخواهي را پيش كشيده و مطرح كرده روابط ايران و امريكا نمي‌تواند تا ابد گروگان گذشته باشد و... كه اين سخنان قابل توجه و عجيب است.  حيدري ادامه داد: آيا ما بايد به خاطر اينكه چند جاسوس امريكايي را آن هم به مدت چند ماه گروگان گرفته و در حالي كه بهترين رفتار را با آنها داشته‌ايم، عذرخواهي كنيم يا اينكه آنها بايد به خاطر 60 سال جناياتي كه به ما روا داده شده و اسناد و مدارك آن موجود است عذرخواهي كنند.
وي تصريح كرد: بعد از انقلاب اسلامي، ماجراي تحريك عراق و تحميل جنگ عليه ايران، رويارويي و دخالت نظامى مستقيم در جنگ، فشارهاي اقتصادى و اقدامات تحريمى عليه نظام جمهورى اسلامى، انهدام هواپيماي مسافربري، ماجراي طبس، حمايت، سازماندهى و هدايت مخالفان نظام، جاسوسي از ايران از طريق تأسيس مراكز جاسوسي در كشورهاي همسايه اشغال شده در مرزهاي ايران، مقابله جدي در دستيابي به فناوري پيشرفته فضايي در ايران، اختصاص بودجه‌هاي كلان براي مقابله با نظام جمهوري اسلامي، مقابله با دستيابي جمهوري اسلامي به فناوري هسته‌اي و. . . كاملاً مشخص است پس با همه اينها چه دليلي براي عذرخواهي ما وجود دارد و آيا واقعا ما بايد عذرخواهي كنيم؟ حيدري تأكيد كرد: رابطه ايران و امريكا گروگان گذشته نيست بلكه گروگان رابطه ظالم و مظلوم، مستكبر و مستضعف، عزت و ذلت است.
وي اضافه كرد: امريكا در 35 سال گذشته هر كاري كه توانسته است عليه ما انجام داده ولي نمي‌دانم چرا بعضي‌ها خودشان را به حماقت مي‌زنند و نمي‌خواهند بعضي از مسائل را ببينند.  حيدري يادآور شد: متأسفانه بعضي‌ها مي‌خواهند هم ذلت و هم جنايت‌هاي امريكا را بپذيرند با اميد اينكه اوضاع اقتصادي خوب مي‌شود و حاضرند به خاطر چيزهاي كوچك ذلت‌ها و خفت‌هاي بزرگ را بپذيرند.
وي در رابطه با دفن جنازه ريچارد فرايد در ايران تصريح كرد: ريچارد فرايد كسي است كه خودش به كارهايي كه انجام داده است اعتراف مي‌كند و بد نيست نگاهي به اعترافات وي انداخته شود ولي با اين حال مي‌خواهند لاشه اين پير استعمار را در خاك ايران خاك كنند، البته مردم و جنبش دانشجويي به هيچ‌وجه اجازه نخواهد داد چنين اتفاقي رخ دهد.
حيدري با بيان اينكه پشيماني در گذشته حاصل غفلت است، افزود: اگر كساني كه از جريان دانشجويي هستند و پس از 35 سال دم از پشيماني مي‌زنند نشانه غفلت از گذشته يا انفعال گذشته آنها‌ست و جريان دانشجويي اجازه نمي‌دهد بعضي‌ها به نام اين جريان موارد ذلت‌بار را منتشر كنند.  وي در ادامه خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه چند ماهي دولت دم از رابطه با امريكا مي‌زند و از مكان‌هايي بوي رابطه با امريكا مي‌آيد، بازهم امريكا دست از كارها و اقدامات خصمانه خود عليه ايران برنداشته كه نمونه‌اش هم همين بحث ابوطالبي است كه به وي براي حضور در سازمان ملل ويزا ندادند.
حيدري اضافه كرد: البته اينكه امريكا به ابوطالبي اجازه حضور در خاكش را نمي‌دهد به خاطر اين است كه مي‌خواهد بگويد ما در اصول خود پايدار هستيم پس خيلي كوته‌بينانه است كه ما بخواهيم خودمان را به حماقت بزنيم.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 26 فروردين 1393 - 18:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن