تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه از حق دَم مى زند با سه ويژگى شناخته مى شود: ببينيد دوستانش چه كسانى هستند؟ نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816163611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کواچ: از خبر کناره‌گيري ولاسکو غافلگير شدم!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کواچ: از خبر کناره‌گيري ولاسکو غافلگير شدم!
سرمربي تيم ملي واليبال ايران از ادامه موفقيت‌هاي تيم ملي ايران با مربي‌گري خود اظهار اميدواري کرد.

فدراسيون جهاني واليبال ( FIVB ) در گزارشي از واليبال ايران نوشت: اسلوبودان کواچ سرمربي جديد تيم ملي واليبال ايران که تاچند هفته ديگر کار خود را عملاً آغاز مي کند، اميدوار است روند موفقيت‌هاي ولاسکو را ادامه دهد.

در ادامه اين گزارش، fivb نوشت: ايران از 30 مي (نهم خردادماه) کار خود را در ليگ جهاني 2014 واليبال آغاز خواهد کرد. حضور ايران در گروه A اين رقابت‌ها و رويارويي با ايتاليا، برزيل و لهستان کار ساده‌اي نخواهد بود اما مربي 46ساله صربستاني ايران از آمادگي و توانايي‌هاي تيم ملي ايران اطمينان دارد.

کواچ تاکيد دارد: اگر توانايي و مهارت بالا را در بازيکنان ايران را نمي‌ديدم اين پيشنهاد را قبول نمي کردم.

کواچ توانست به همراه تيم صربستان در المپيک 2000 سيدني به مدال طلا دست پيدا کند. او به عنوان مربي کارخود را با رادنيکي کراگوجواچ آغاز کرد که موفق شد عنوان مربي برتر را در سال 2009و 2010 کسب کند. در ايتاليا نيز او با تيم اومبريا والي توانست اين عنوان را دوباره در سال گذشته تکرار کند.

کوآچ در گفت‌وگو با سايت فدراسوين جهاني واليبال گفت: من پس از شنيدن خبر سرمربيگري ولاسکو در ايران به شکل عجيبي شگفت‌زده شدم چون از توانايي‌هاي بازيکنان ايران خبردار بودم. من مي‌دانستم ايراني‌ها توانايي رسيدن به موفقيت‌هاي بزرگ را دارند و اين همان دليل اصلي من براي پذيرفتن پيشنهاد سرمربي‌گري ايران بود در غير اينصورت آن را رد مي‌کردم.

او درباره کناره‌گيري ولاسکو از تيم ملي ايران اظهار کرد: وقتي اين خبر راشنيدم غافلگير شدم چون نتايج ولاسکو با تيم ايران بسيار عالي بود.

کوآچ درباره تفاوت مربي‌گري در تيم ملي ايران و يک تيم باشگاهي گفت: نوع تمريناتي که انجام مي دهيم متفاوت است و همينطور سيستم رقابتي آن. مسلما در تيم ملي زمان کمتري در اختيار داريم.

سرمربي تيم ايران درباره تجربه شش ساله خود به عنوان مربي و انتخابش به عنوان مربي برتر سال تصريح کرد:زماني‌که من کاري را شروع مي‌کنم، سعي مي‌کنم صد در صد توان خود را به‌کار بگيرم. در مربيگري نيز اينگونه هستم، البته من مي‌دانم که توانايي‌هايي دارم و چيزهاي بسيار زيادي هم هستند که آنها را در دوران بازيگري ياد گرفته‌ام.

او درباره علت کناره‌گيري از ادامه کار در ايتاليا اظهار کرد: اين تصميم بسيار سختي بود. من پيشنهاد‌هاي خوبي از تيم‌هاي بسيار خوبي در ايتاليا داشتم. اما انگيزه من به انگيزه بازيکنان ايران بسيار نزديک‌تر بود. ما مسابقات ليگ جهاني، قهرماني آسيا، قهرماني جهان و همينطور المپيک را در پيش داريم که مرحله به مرحله به آنها نزديک مي شويم.

کوآچ درباره زير ساخت‌ها و امکانات واليبال ايران را گفت: از رده هاي سني جوانان و نوجوانان واليبال ايران اطلاعات دقيقي ندارم. اما اين‌قدر مي‌دانم که در اين رده ها ايران در 15 سال گذشته هميشه جزو تيم هاي برتر جهان بوده است.

او درپايان درباره ادامه روند پيشرفت واليبال ايران تصريح کرد: صحبت در اين رابطه بسيار زود است که آيا اين پيشرفت‌ها با من هم ادامه دارد يا نه. ما بايد تمرين کنيم. ابتدا بايد از بازيکنان ايران بخواهم فلسفه واليبال مرا درک کنند.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/26 16:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن