تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821203828




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنوز صعود سولن بهشت هیرکان گرگان قطعی نشده است / جزو کم حاشیه ترین تیم ها هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گلستان نصیبی:
هنوز صعود سولن بهشت هیرکان گرگان قطعی نشده است / جزو کم حاشیه ترین تیم ها هستیم
گرگان - خبرگزاری مهر: قائم مقام مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سولن بهشت هیرکان گرگان، با اشاره به این نکته که تیم بسکتبال این باشگاه از بی حاشیه ترین تیم های لیگ است، گفت: هنوز صعود سولن بهشت هیرکان گرگان قطعی نشده است.



به گزارش خبرنگار مهر، علی نصیبی پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران همدل و منسجم بودن مجموعه را از عوامل موفقیت تیم خواند و ابراز امیدواری کرد با تداوم انسجام و انگیزه تیمی، صعود سولن بهشت هیرکان به عنوان نماینده گرگان به لیگ برتر بسکتبال قطعی شود. تمرینات منظم، آنالیز صحیح حریف و انگیزه بازیکنان، عامل پیروزی بر پتروشیمی بندر امام بود عضو هیئت مدیره باشگاه سولن بهشت هیرکان بعد از صعود این تیم به جمع چهار تیم پایانی مرحله نهایی لیگ دسته اول بسکتبال ایران گفت: بعد از پایان دور مقدماتی، با برنامه ریزی کادر فنی تمرینات تیم از چهارم فروردین ماه در گرگان آغاز شد. نصیبی افزود: همچنین در خلال تمرینات و به جهت ارزیابی بازیکنان در وضعیت مسابقه، یک بازی دوستانه با کاله مازندران در گرگان برگزار شد. وی اظهار داشت: در بازی رفت اولین دیدار پلی آف با پتروشیمی بندر امام در گرگان، با بدشانسی مواجه شدیم و بسیاری از توپ های بازیکنان ما وارد سبد نشد و علیرغم آنکه برای حاشیه امنیت در دیدار برگشت، به برد با اختلاف امتیاز زیاد نیاز داشتیم تنها با هشت امتیاز برتری بازی را به پایان رساندیم. قائم مقام باشگاه سولن بهشت هیرکان گفت: با توجه به فاصله مسافت گرگان تا بندر امام، تیم فردای روز مسابقه رفت، برای انجام بازی برگشت گرگان را ترک کرد و با آنکه فرصت تمرین مجدد در گرگان فراهم نشد لیکن کادر فنی برای افزایش توان فنی و روحی بازیکنان، سه جلسه توجیهی با آنان تا پیش از بازی دوم با پتروشیمی برگزار کرد. عضو هیئت مدیره باشگاه افزود: فیلم بازی رفت با پتروشیمی بندر امام بالغ بر 16 ساعت توسط محمدمهدی ایزدپناه سرمربی تیم آنالیز شده بود و در جلسات برگزار شده نقاط قوت و ضعف دو تیم کاملا توسط وی برای بازیکنان تشریح شد. علی نصیبی یادآور شد: خوشبختانه در بازی نیز، بازیکنان تدابیر کادر فنی را به خوبی اجرا کرده و علیرغم آنکه در خانه حریف بازی می کردیم تیم از همان ابتدا برتری محسوسی نسبت به آنها داشت. وی گفت: با اختلاف امتیازات دو تیم، محمد مهدی ایزدپناه سرمربی سولن بهشت هیرکان ترجیح داد بیشتر از بازیکنان جوان و حتی نوجوان تیم در ترکیب استفاده کند. قائم مقام مدیرعامل باشگاه سولن بهشت هیرکان اظهار داشت: بعد از پیروزی بر پتروشیمی بندر امام و حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ دسته اول بسکتبال، برای قرار گرفتن در جمع دو تیم صعود کننده به لیگ برتر بسکتبال ایران، به کسب دو پیروزی در مقابل طرح مسکن ثامن خراسان رضوی نیاز داریم. عضو هیئت مدیره باشگاه سولن بهشت هیرکان خاطرنشان کرد: انتخاب اینکه در بازی اول در مقابل نماینده مشهد، میزبان باشیم یا مهمان برعهده تیم ما بوده و در این خصوص باید کادر فنی تصمیم گیری نماید.
انسجام، بی حاشیه بودن و پشتیبانی مدیران باشگاه، از دلایل موفقیت این مجموعه است علی نصیبی در بخش دیگری از سخنانش سولن بهشت هیرکان گرگان را از بی حاشیه ترین تیم های لیگ برتر خواند و گفت: این موضوع در کنار همدل و منسجم بودن مجموعه از عوامل موفقیت تیم می باشد. وی اظهار داشت: خوشبختانه با مساعی داریوش کلانتری مدیرعامل مجموعه توریستی تفریحی بهشت هیرکان و خسرو ایرج زاد مدیر مجموعه سولن و طیور و پروتئین زربال، قسط های اول و دوم قرارداد بازیکنان پرداخت شده و سعی شده بهترین امکانات رفاهی چه در گرگان و چه در سفرهای تیم، برای بازیکنان تدارک دیده شود. قائم مقام باشگاه سولن بهشت هیرکان افزود: از آن سو حضور چهره باتجربه ای به عنوان فرهاد زحمتکش در جایگاه سرپرست و کادر فنی کاملا بومی تیم متشکل از محمدمهدی ایزدپناه سرمربی، علیرضا ایزدپناه و سید زمان حسینی مربیان، در سایه تدابیر شعبان قاری پدر بسکتبال گرگان و مدیر فنی تیم، علاوه بر ارتقای فنی بازیکنان، در ایجاد این فضای آرام و به دور از تنش نقش مطلوبی داشته اند. عضو هیئت مدیره باشگاه گفت: برای انجام بهتر کارها و گریز از روش سنتی اداره باشگاه، کمیته های اداری و اجرایی، انضباطی، روابط عمومی، اقتصادی و بازاریابی، و فرهنگی مجموعه با حضور جوانان خوشفکر علاقمند به بسکتبال فعال می باشند. علی نصیبی گفت: در ورزش، کسب هر نتیجه و بروز هرگونه اتفاقی غیرممکن نیست و از این رو با وجود آنکه پیش از این و در دور مقدماتی تیم طرح مسکن ثامن را هم در گرگان و هم در مشهد، شکست داده بودیم کار را تمام شده نمی دانیم و مطمئنا کادر فنی ما برای این بازی برنامه ای خاص خواهند داشت. ایجاد عرصه ای برای بروز فعالیت جوانان بومی از اولویت های باشگاه است قائم مقام باشگاه یادآور شد: فعالیت سولن بهشت هیرکان در بسکتبال به عنوان یکی از نمایندگان گرگان، عرصه را برای بروز بیش از پیش استعدادهای جوانان این دیار فراهم کرده است. عضو هیئت مدیره باشگاه سولن بهشت هیرکان گفت: به عنوان نمونه سعید صالحی جوان آینده دار گرگانی در این فصل یکی از بازیکنان شاخص ما بوده است و سروش بنی کریم هم با اعتماد کادر فنی به وی، روز به روز در حال بهتر شدن بوده و چهره هایی هم چون دانیال ایزدپناه و مبین شیخی نیز می توانند پشتوانه هایی برای بسکتبال گرگان در سال های آینده باشند. وی اظهار داشت: خوشبختانه کادر فنی در کنار نتیجه گرایی، پرورش جوانان بومی را برای فردای بهتر بسکتبال گرگان نیز سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. بسکتبال گرگان به حمایت مسئولان نیاز دارد علی نصیبی یادآور شد: امیدواریم بسکتبال گرگان با برنامه ریزی منسجم و حمایت بیش از پیش مسئولان از آن، در سال آینده دو تیم لیگ برتری قدرتمند داشته باشد تا هم ورزش ایران قدرت بسکتبال این دیار و استعداد جوانان گرگان را باور کند هم آنکه از طریق بسکتبال، بتوانیم فرهنگ و تاریخ گرگان و استان را به ایرانیان معرفی کنیم. وی گفت: با توجه به جایگاه بسکتبال در گرگان و تاثیرات فرهنگی، اجتماعی، و ورزشی آن، امیدواریم حمایت مسئولان از جنبه حرف و سخن خارج شده و در عمل نیز رنگ واقعیت به خود بگیرد.


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۵:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن