تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820059557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ حمل و نقل برون شهری همدان تا پايان تير ثابت است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان محمودي در گفتگو با مهر:
نرخ حمل و نقل برون شهری همدان تا پايان تير ثابت است
همدان - خبرگزاري مهر: مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان همدان گفت: كرايه هاي حمل و نقل مسافر بري برون شهري تا پايان تير ماه سال جاري تغييري نمي كند.



گودرز محمودي در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: براي حمل و نقل و سوخت در كشور 12 كميته تشكيل شده و بحث انرژي هم به كميته حمل و نقل واگذار شده و هماهنگي ها و آمادگي لازم براي اجراي فاز دوم يارانه ها در حوزه حمل و نقل انجام شده است. وي با بيان اينكه كرايه هاي حمل و نقل مسافر بري برون شهري تا پايان تير ماه سال جاري تغييري نمي كند، ابراز داشت: این مسئله با حضور معاون اول رئیس جمهور در 27 اسفندماه سال گذشته تعیین تکلیف شده و نیاز به تصمیم گیری جدیدی ندارد. مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان همدان در مورد نرخ كرايه ها در حوزه حمل و نقل كالا گفت: در حوزه حمل و نقل کالا چون نرخ کالا توافقی بوده و بسته به تعیین قیمت حاملهای انرژی و قیمت عرف دارد رقمی تعیین و اطلاع رسانی می شود. محمودي ادامه داد: با اجراي هدف مندي يارانه اقلام مورد نياز رانندگان مانند روغن، لاستيك و غيره گرانتر شده و بر قيمت آنها افزوده مي شود و راننده براي تهيه اين اقلام نرخ بيشتري را پرداخت مي كند. وی ادامه داد: در اجرای فاز نخست قانون هدفمندی یارانه ها در افزایش نرخ مجموعه حمل و نقل صرفا قیمت سوخت را ملاک قرار دادیم و قرار بود قیمت اقلام اساسی مرتبط با این حوزه ثابت بماند اما افزایش یافت و مشکلات اساسی برای حمل و نقل ایجاد کرد. محمودی با بیان اینکه حوزه حمل و نقل نزدیک ترین بخش به تغییر حاملهای انرژی است، اظهار کرد: اگر بخشهای مرتبط با عرضه اقلام اساسی حوزه حمل و نقل مورد نظارت و کنترل قرار نگیرد، با مشکلات اساسی مواجه می شویم. مدير كل‌حمل و نقل و پايانه‌هاي استان همدان گفت: مجموعه حمل و نقل و پايانه‌ها در ايجاد اشتغال به طور غير مستقيم دخالت دارد. گودرز محمودي اظهارداشت: مجموعه حمل و نقل و پايانه‌ها نيز در ايجاد اشتغال به طور غير مستقيم دخالت دارد چرا كه اگر ميزان توليدات در بخش هاي مختلف به ويژه در بخش هاي كشاورزي و صنعتي رونق يابد به طور غير مستقيم نيز مجموعه حمل و نقل شغل ايجاد كرده است. وي ارائه تسهيلات 100 درصدي به بخش هاي خصوصي را از حسن هاي مجموعه حمل و نقل برشمرد و افزود: مالكان اتوبوس، ميني بوس و كاميون ها در مجموعه حمل و نقل اشخاص حقيقي هستند. محمودي خاطرنشان كرد: يكي از خصوصيات مجموعه حمل و نقل جاده اي واگذاري اين مباحث كاري مرتبط به طور 100 درصدي به بخش هاي خصوصي و در واقع ايجاد اشتغال است.      


۱۳۹۳/۱/۲۶ - ۱۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن