تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820998614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت:تدوین سیاست کلی برنامه ششم مهمترین کار پیش روی دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نوبخت:تدوین سیاست کلی برنامه ششم مهمترین کار پیش روی دولت است تهران بزرگ - ایرنا - معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت : تدوین سیاست های کلی برنامه ششم توسعه کشور مهم ترین و بزرگترین کار پیش روی دولت در سال 93 است.


به گزارش ایرنا ، ˈمحمد باقر نوبختˈ عصر روز دوشنبه در اولین شورای برنامه ریزی استان تهران در سال 93 اظهار کرد: سال آینده می بایست برنامه ششم توسعه کشور طراحی شود که این امرنیازمند تدوین سیاست های کلی آن است.
وی با بیان این مطلب که کار فشرده ای برای تدوین سیاست کلی برنامه در پیش داریم، گفت: استان تهران و شورای برنامه ریزی در تدوین سیاست های برنامه ششم باید فعال تر عمل کند.
سخنگوی دولت با بیان این مطلب که استان تهران در کشور جایگاه ممتازی دارد و پیشانی نظام است، افزود: برای ما بسیار مهم است که استان در تدوین برنامه ششم وارد شده و موفق عمل کند .
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری از تدوین و طراحی الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت خبر داد و گفت: این الگو متشکل از 20 ماده به مجلس شورای اسلامی ارسال شده و منتظر پاسخ مجلس هستیم .
نوبخت اظهار کرد: هر تصمیمی که در خصوص بهبود شرایط بگیریم نیازمند برنامه ای مشخص و مدون است و برنامه موجود در دست کار دولت، برنامه پنجم است.
وی اضافه کرد: قید و بندهای دست و پاگیر تحقق برنامه ها را با مشکل مواجه کرده و دولت تدبیر وامید مصمم است این قید و بندها را برطرف کند.
نوبخت افزود: سالجاری می خواهیم از رکود اقتصادی که داریم به رشد 3 درصدی برسیم که این نیازمند سرمایه گذاری است.
سخنگوی دولت با بیان این که باید بر طرح هایی که تا پایان سال 93 به اتمام می رسند، متمرکز شویم، افزود: بیش از 3 هزار طرح نیمه کاره در کشور وجود دارد و تاکید داریم به طرح هایی که تا پایان سال 93 و ابتدای سال 94 به نتیجه می رسند، بودجه اختصاص داده شود .
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری در باره سفرهای استانی رییس جمهوری بیان کرد: باید در هر سفر استانی طرح های شروع شده را با اختصاص بودجه به اتمام برسانیم و در سفر رییس جمهوری به استان سیستان و بلوچستان 88 طرح نیمه تمام به بهره برداری خواهد رسید.
** مرحله دوم یارانه و حوزه بهداشت
معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری گفت: بخش بهداشت و درمان با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بیش از 6 هزار و 800 میلیارد تومان دریافت خواهد کرد .
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا اظهارکرد: بهبود خدمات بخش بهداشت و درمان و کاهش هزینه های درمانی یکی از آثار مثبت اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها است .
وی افزایش عرضه با عنایت به اختصاص 10هزار میلیارد تومان از منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها به تولید را از آثار دیگر اجرای مرحله دوم ذکر کرد.
نوبخت افزود: هنگامی که سرمایه گذاری در بخش تولید فعال شود، فرصت شغلی ایجاد خواهد کرد.
وی بیان کرد: با این فرصت های شغلی ایجاد شده تعداد زیادی از ظرفیت های نیروی انسانی که اکنون بیکار هستند، مشغول به کار خواهند شد .
نوبخت اجرا ی مرحله دوم را اثر گذار در اقتصاد دانست و افزود: به دلیل آنکه این مرحله منجر به افزایش عرضه در برابر تقاضا خواهد شد بدین ترتیب مهار تورم را محقق خواهد کرد .
معاون نظارت راهبردی ریاست جمهوری بیان کرد :اجرا قانون هدفمندی یارانه ها در کاهش آلودگی ها و حفاظت از محیط زیست اثر گذار است.
تهرام /9977/7247/ 699
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن