تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که از چیزی طرفداری مصرّانه و نابجا کند یا اینکه از جانب دیگران به نفع او طرفداری ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خروجي مذاکرات هسته‌اي صيانت از دستاوردهاي ملي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ فروردين ۱۳۹۳ (۹:۳۵ق.ظ)
لاريجاني در مراسم تجليل از خانواده هاي شهداي قوه مقننه: خروجي مذاکرات هسته‌اي صيانت از دستاوردهاي ملي باشد رئيس مجلس با بيان اينکه خروجي مذاکرات هسته اي بايد صيانت از دستاوردهاي ملي باشد، گفت: نتيجه مذاکرات بايد ماجراجويي‌هاي غربي ها را مرتفع کند.
به گزارش خبرگزاري موج، علي لاريجاني در مراسم تجليل از خانواده هاي شهداي قوه مقننه که (25 فروردين) در محل کميسيون تلفيق برگزار شد، گفت: اين ايام که مصادف با سال روز رحلت حضرت ام البنين (س) است فرصتي است تا عرض ادبي به خانواده محترم شهدا شود.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: حضرت ام البنين (س) هم همسر شهيد و هم مادر چهار شهيد بود از اين جهت اسوه بسيار ارزشمندي براي مسلمانان محسوب مي شود که راه فداکاري و مجاهدت را هميشه زنده نگاه داشت.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اين که امروز کشور در شرايط حساسي قرار دارد ادامه داد: شايد امروز ظاهر امر متفاوت شده باشد اما آنچه مختصات کشور چه از بعد اقتصاد، مصاف بين المللي و شرايط منطقه اي نشان مي دهد اين است که بايد بر اصول ارزشمند استقامت ملي توجه کنيم.
وي با اعلام اينکه به دلايل مختلف اقتصاد کشور دچار مشکلاتي شده و بحث توليد دچار نقص شده، ادامه داد: در برخي خانواده ها مشکل بيکاري دامن گير آنها شده است.
عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس با بيان اينکه کارهاي زير بنايي خوبي تا کنون انجام شده، افزود: اقتصاد کشور يک بيماري در خود دارد، البته مي شد در گذشته مسؤلان اجرايي کشور با تدبير درست‌تري مانع ايجاد اين شرايط مي شدند.
لاريجاني ادامه داد: از نظر بين المللي موضوع هسته اي و مذاکرات آن، حساس و سرنوشت ساز است از اين جهت بايد خروجي و نتيجه آن صيانت از دستاوردهاي ملي کشور باشد و ماجراجويي هاي غربي ها را مرتفع کند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مسائل منطقه اي گفت: برخي حسادت ها و کم فکري ها را در منطقه شاهد هستيم که بايد نقش آفريني دقيقي داشته باشيم.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان مراسم از خانواده شهداي قوه مقننه تجليل کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن