تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815029474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تونی: ما یک تیم بوده و به دنبال برد هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تونی: ما یک تیم بوده و به دنبال برد هستیم




سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: فردا در یک روز بزرگ مقابل یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد و امیدوار هستیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و در مسابقات مرحله بعدی حضور داشته باشیم.





خبرگزاری ایسنا: سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: فردا در یک روز بزرگ مقابل یک تیم بزرگ بازی خواهیم کرد و امیدوار هستیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و در مسابقات مرحله بعدی حضور داشته باشیم.

تونی اولیویرا در کنفرانس خبری قبل از دیدار تراکتورسازی تبریز مقابل الاتحاد عربستان اظهار داشت: الاتحاد و تراکتورسازی تیم‌هایی قوی هستند ولی امیدواریم با ارایه بازی خوب 3 امتیاز را کسب کنیم. خوشحال هستم که دوباره به جده آمده‌ام زیرا مدتی در تیم الاتحاد و در شهر جده بوده و زمانی که دوباره به این شهر آمدم، حس خوبی داشتم.

سرمربی تراکتورسازان درباره تیم الاتحاد بیان کرد: زمانی که گروهبندی تیم‌مان در لیگ قهرمانان آسیا را مشاهده کردم به این نتیجه رسیدم که در گروه سختی حضور داریم. الاتحاد یکی از بهترین تیم‌های گروهمان است؛ چرا که سابقه این تیم نشانگر همه چیز است ولی ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

تونی اولیویرا درباره هواداران تیم الاتحاد عربستان اظهار داشت: شناخت خوبی از هواداران الاتحاد داشته و اعتقاد دارم حضور هواداران در بازی فردا برای تیم ما تاثیر مثبتی خواهد داشت، زیرا بازیکنان ما ثابت کرده‌اند در دیدارهایی که هواداران زیادی در استادیوم حضور دارند، بازی‌های خوبی را ارائه می‌کنند.

سرمربی تراکتورسازی درباره محرومان و مصدومان و تاثیر آنها در بازی فردا گفت: متاسفانه چند بازیکن کلیدی خودمان را در بازی فردا در اختیار نخواهیم داشت ولی سایر بازیکنان تراکتورسازی قدرت خوبی دارند و مطمئنا جای بازیکنانی را که در اختیار نخواهیم داشت، پر خواهند کرد.

وی در پایان بیان کرد: ما یک تیم بوده و به دنبال برد هستیم. سعی داریم با ارایه بازی بهتر همان گونه که در تبریز برنده شدیم در این بازی نیز 3 امتیاز را کسب کرده و از زمین مسابقه با پیروزی خارج شویم.







تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن