تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در پاسخ به پرسش از معناى سنّت، بدعت، جماعت و تفرقه فرمودند: به خدا سوگند، سنّت، هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820836902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي: ال‌کلاسيکو براي کل‌فصل مهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي: ال‌کلاسيکو براي کل‌فصل مهم است
سرمربي رئال‌مادريد معتقد است پيروزي برابر بارسلونا در فينال جام حذفي باعث افزايش روحيه شاگردانش در ادامه فصل خواهد شد.

رئال‌مادريد بامداد پنجشنبه در فينال جام حذفي اسپانيا برابر بارسلونا قرار خواهد گرفت. اين سومين ال‌کلاسيکوي فصل است. شاگردان کارلو آنچلوتي در دو ال‌کلاسيکوي قبلي در اين فصل شکست خوردند.

به گزارش ايسنا، کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال‌مادريد پيش از ديدار تيمش برابر بارسلونا در فينال جام حذفي اسپانيا گفت: ديدار فينال براي ما بسيار مهم است و کسب پيروزي در اين ديدار و قهرماني در جام حذفي باعث افزايش روحيه ما در ادامه فصل مي‌شود. اگر بتوانيم بارسلونا را شکست دهيم و به قهرماني برسيم، روحيه‌مان براي ادامه فصل افزايش مي‌يابد و مي‌توانيم راه خودمان را براي قهرماني در ليگ و ليگ قهرمانان هموار کنيم. به نظرم ديدار فينال از جنبه رواني براي ما بسيار مهم است.

سرمربي رئال مادريد در ادامه گفت: اين اولين جام فصل است. دوست داريم اولين جام را به هوادارانمان تقديم کنيم. بارسلونا تيم بزرگي است و ديدار با اين تيم بسيار مهم و تعيين کننده است. آنها در اين هفته در ليگ و ليگ قهرمانان نتيجه خوبي نگرفتند و تلاش زيادي خواهند کرد تا بتوانند در جام حذفي به قهرماني برسند.

رئال‌مادريد در آخرين ال‌کلاسيکوي دو تيم در جام حذفي موفق شد با گل کريستيانو رونالدو بارسلونا را شکست دهد و به قهرماني برسد.

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد در پايان گفت: فکر نمي‌کنم شکست ما در دو بازي قبلي برابر بارسلونا باعث شود تا تيم ما از لحاظ رواني براي پيروزي تحت فشار باشد. ديدار بامداد پنجشنبه براي هر دو تيم ديدار سخت و پيچيده‌اي است. بايد بازي بسيار خوبي از خودمان نشان دهيم و با تمرکز بالا و انگيزه زياد به پيروزي برسيم و قهرماني در جام حذفي را کسب کنيم.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

سه شنبه 1393/01/26 09:22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن