تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813279695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم شهرداری جویبار مقابل میهمان دزفولی خود به برتری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ دسته دوم فوتبال کشور/ تیم شهرداری جویبار مقابل میهمان دزفولی خود به برتری رسید ساری – ایرنا – تیم شهرداری جویبار در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل میهمان دزفولی خود به برتری رسید.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر روز دوشنبه در زمین فوتبال جویبار برگزار شد ، شاگردان ˈ محمود فکری ˈ سرمربی تیم فوتبال شهرداری جویبار با گلی که در ثانیه های پایانی مسابقه به ثمر رساندند مقابل تیم شهرداری دزفول به برتری یک بر صفر دست یافت .
تیم شهرداری جویبار که نتیجه این دیدار در فاصله دو هفته مانده به پایان این رقابت ها ، تاثیری در سرنوشت این تیم نداشت ، مسابقه را با انجام چند حمله از کناره های زمین آغاز کرد اما بازیکنان شهرداری جویبار ، راهی به دروازه تیم میهمان نیافتند .
در نیمه دوم هم بازیکنان تیم میزبان ، آغازگر حمله بودند اما موفق نشدند از سد مدافعان و دروازه بان تیم شهرداری دزفول بگذرند .
در شرایطی که حدود 100 تماشاگر حاضر در ورزشگاه آماده شنیدن سوت پایان مسابقه بودند ˈ رسول بهرامی ˈ تک گل این دیدار را به ثمر رساند تا هر سه امتیاز این دیدار به حساب تیم میزبان ریخته شود .
در دیگر دیدار نمایندگان فوتبال مازندران ، تیم فوتبال پیام صنعت مقابل میزبان خود پرسپولیس گناوه به تساوی یک بر یک رسید.
در این هفته تیم فوتبال صنعت ساری بر اساس قرعه سازمان لیگ ، استراحت داشت.ک/3
7331/402
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




26/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن