تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809913555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رژیم صهیونیستی بازار گرم کن ادعای جدید علیه سوریه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رژیم صهیونیستی بازار گرم کن ادعای جدید علیه سوریه بیروت – ایرنا – 7 ماه بعداز پایان بحران سلاح شیمیایی سوریه و همزمان با پیشرفت های ارتش سوریه در ریف دمشق و تمرکز اقدامات نظامی تروریست های مسلح در حلب، ناگهان ادعا شد که سوریه از گازهای سمی علیه مخالفان استفاده کرده و البته این بار رژیم صهیونیستی بازار گرم این معرکه است.


به گزارش ایرنا، روزنامه لبنانی « الاخبار» در شماره روز دوشنبه خود افزود: درخواست ها برای تشکیل اجلاس « ژنو 3»به منظور گفت وگوی بین نظام سوریه و مخالفان آن کاسته شده است زیرا شرایط میدانی و موفقیت های ارتش به نظام سوریه فرصت داده است تا همچون ژنو 2 هیچگونه عقب نشینی از مواضعش نکند.
تا امروز، مخالفان نظام سوریه در جبهه های نبرد دمشق و ریف آن ( الغوطه الشرقیه و القلمون) و همچنین شهر حمص و اطراف آن شکست های سختی خورده اند هرچند به نظر می رسد که تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در حلب متمرکز کرده اند تا شاید قبل از پایان نبردهای دمشق و ریف آن و حمص بتوانند به موفقیت هایی در این منطقه دست یابند.
در حلب یک گروه تروریستی تکفیری موسوم به « ارتش مهاجرین و انصار» می جنگد که بیشتر نیروهای آموزش دیده قفقازی هستند.
آرامش و ثبات در پایتخت و منطقه میانی سوریه به نفع نظام تمام شده است و به ارتش سوریه و همپیمانان آن اجازه داده است که بخشی بزرگ از نیروهای نخبه خود را به جبهه هایی که نبرد در آنها داغ است ، بفرستند و در این حال برای مخالفان بسیار سخت شده است که حتی به یک موفقیت کوچک در شمال و جنوب سوریه دست یابند.
در چنین شرایط سختی که مخالفان نظام سوریه در آن گرفتار شده اند و نتوانسته اند در کسب ، حلب ، درعا و قنیطره با همه حمایت های نظامی ، مالی ، سیاسی و رسانه ای به توفیقی چشمگیر دست یابند، بار دیگر ادعای استفاده سوریه از سلاح شیمیایی مطرح شد.
در مرحله قبلی دولت سوریه خواستار تحقیق در باره استفاده عناصر مسلح از سلاح شیمیایی در منطقه خان العسل حلب شد و طرف های غربی نظام سوریه را متهم کردند که درالغوطه الشرقیه علیه مخالفان از سلاح شیمیایی استفاده کرده است و به حمله نظامی تهدید کردند تا سرانجام موضوع با مداخله روسیه و خارج کردن سلاح های شیمیایی از زرادخانه سوریه پایان یافت.
اخیرا سوریه در دو نامه به دبیرکل سازمان ملل متحد و شورای امنیت اطلاع داد که تروریست های تکفیری بار دیگر درصدد استفاده از سلاح شیمیایی هستند و قصد دارند سناریوی گذشته را تکرار کنند.
نظام سوریه در این دو نامه اعلام کرد که تماس های بین مخالفان در منطقه جوبر نزدیک دمشق را پیگیری کرده و این تماس ها تاکید دارند که گروه های تروریستی قصد استفاده از گازهای سمی را دارند تا بتوانند نظام سوریه را متهم کنند.
مخالفان نظام سوریه این بار سکوت کردند اما رژیم صهیونیستی بازار متهم کردن نظام سوریه به استفاده از سلاح شیمیایی را گرم کرد.
پایگاه اینترنتی کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع امنیتی ارشد اسراییل ادعا که نیروهای ارتش سوریه اخیرا از سلاح شیمیایی علیه مخالفان خود استفاده کرده است.
این منبع امنیتی صهیونیست ها مدعی شد که نظام سوریه دست کم یک بار از سلاح های شیمیایی در منطقه حرستا در شرق دمشق استفاده کرده است و مواد شیمیایی بکار گرفته شده کشنده نیستند و تنها چند ساعت موجب مشکلات برای فرد استنشاق کننده می شود.
4 روز بعد مخالفان نظام سوریه با صدور بیانیه ای از جامعه جهانی خواستار تحقیق در باره ادعای استفاده دولت سوریه از گازهای سمی در حرستا شد و بدنبال آن رسانه های غربی ساز سلاح های شیمیایی را کوک کردند.
واشنگتن تاکنون اظهارنظری نکرده است و سخنگوی وزارت خارجه این کشور گفت که آمریکا تاکنون دلایلی برای استفاده از سلاح شیمیایی بدست نیاورده است.
انگلیسی ها و فرانسوی ها به نظر می رسد بیش ازدیگران علاقه دارند در این باره سخن بگویند و بر همین اساس، منابع غربی در پاریس گفتند که مقام های فرانسه از روز بعداز شکست اجلاس ژنو 2 همواره و در هر مناسبتی از امکان استفاده نظام سوریه ازسلاح شیمیایی سخن می گویند و خواستار تحرک جامعه جهانی در این زمینه می شوند.
الاخبار با اشاره به انتشار نوار صوتی از گفت وگوی مقام های ترکیه برای زمینه سازی مداخله این کشور در سوریه، به نقل از منابعی در نظام سوریه نوشت : این شایعه سازی و توطئه چینی ها دو هدف دارد یا اینکه مخالفان را از جنایاتی که مرتکب می شوند ، تبرئه کنند و یا اینکه برای ارتش سوریه در نبرد ریف دمشق و القلمون خط قرمز ترسیم کنند.
خاورم ** 1324 **1010
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن