تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820461709




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران بر اساس جدول امتيازات IPC قهرمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ايران بر اساس جدول امتيازات IPC قهرمان شد
سرپرست انجمن وزنه‌برداري جانبازان و معلولين پس از بازگشت از مسابقات جهاني امارات در خصوص نتايج کسب شده و شرايط کلي مسابقات، توضيحاتي را ارائه داد.

سيدمحمدرضا ميرشفيعي، در خصوص شرايط ايران در مسابقات جهاني اين دوره و دوره گذشته گفت: در رقابت‌هاي جهاني سال 2010 که در مالزي برگزار شد، با تيمي کامل، شامل 10 وزنه‌بردار جوان و 10 وزنه‌بردار بزرگسال شرکت کرديم که در اين دوره اين تعداد به 6 نفر جوانان و 7 نفر بزرگسالان کاهش يافت، ضمن اينکه سه نفر از طلايي‌هاي لندن را به دليل مشکلاتي نظير آسيب ديدگي به همراه نداشتيم و تنها طلايي لندن که در ترکيب اين دوره حضور داشت، سيامند رحمان بود.

به نقل از فارس، سرپرست انجمن وزنه برداري افزود: با اين حال نسبت به دوره گذشته افزايش رتبه داشتيم و تيم ايران که در مسابقات 2010 در بخش مردان سوم شده بود، اين بار در اين بخش به عنوان قهرماني دست يافت.

وي در مورد نحوه محاسبه نتايج گفت: به غير از جدول نهايي، نتايج مسابقات که بر اساس مدال‌هاي کسب شده توسط شرکت کنندگان زن و مرد هر کشور تنظيم مي‌شود، يک جدول نيز بر اساس امتيازات کسب شده توسط هر کشور تنظيم مي‌شود که در اين جدول تيم ايران در بخش مردان و با احتساب امتيازات بزرگسالان، 67 امتياز کسب کرد و قهرمان بخش مردان شد؛ پس از ايران هم تيم مصر با 65 امتياز و چين با 61 امتياز به ترتيب دوم و سوم شدند.

ميرشفيعي خاطر نشان کرد: در مسابقات جهاني اين دوره، شاهد افزايش تعداد تيم‌هاي شرکت کننده بوديم و نسبت به دوره قبل 10 تيم اضافه شده بودند، همين مساله و نيز تعداد زياد وزنه‌برداران، شرايط رقابتي بسيار سخت و حساسي را به وجود آورده و فشار وارده به وزنه‌برداران بيشتر شده بود.

وي تصريح کرد: با توجه به شرايطي که در رقابت‌ها به آن اشاره شد و اينکه اردوهاي برگزار شده به دليل مسائل مالي از حيثت تعداد و روز کم بود، نمايندگان کشورمان بسيار خوب عمل کردند و در بخش جوانان نيز هر 6 نماينده صاحب مدال شدند و شاهد رکوردشکني‌هايي نيز بوديم، در بخش بزرگسالان نيز به غير از يک نفر تمامي نمايندگان به روي سکو رفتند و رکورد سنگين وزن جهان نيز کماکان در اختيار کشور ايران باقي ماند.

سرپرست انجمن وزنه برداري اعلام کرد: اولين دوره از اردوهاي مسابقات پاراآسيايي از ارديبهشت ماه آغاز مي شود و با توجه به اينکه در اين مسابقات صرفا وزنه برداران در بخش بزرگسالان اعزام مي‌شوند، از هم اکنون ترکيب تيم مشخص است و در خصوص رقيبان نيز اطلاعات مورد نياز را کسب کرده ايم. با توجه به اينکه رقابت‌هاي قهرماني کشور وزنه‌برداري در تهران و زير نظر IPC برگزار شد، براي ورود به مسابقات جهاني و پاراآسيايي مجوز لازم را کسب کرديم و پس از مسابقات جهاني امارات، براي حضوري قدرتمند در مسابقات پاراآسيايي کره آماده مي‌شويم.

تيم ملي وزنه برداري جانبازان و معلولين ايران با کسب 6 نشان طلا، 5 نقره و يک برنز در رقابت‌هاي بخش مردان به عنوان قهرماني جهان دست يافت.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

دوشنبه 1393/01/25 15:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن