تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815532595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محاکمه غیابی برخی متهمان فتنه ۸۸


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: محاکمه غیابی برخی متهمان فتنه ۸۸


سخنگوی قوه قضائیه گفت: برخی افراد که در جریان فتنه ۸۸ در مظان اتهام و یا بیشتر از مظان اتهام بودند و به خارج از کشور گریختند، اسفند پارسال به صورت غیابی محاکمه و محکوم شدند.» «آنها آنچه را درخور خودشان است، به ما نسبت می دهند؛ پررویی هم حدی دارد.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، محسنی اژه ای، در نشست خبری گفت: برابر روال قانونی، اگر به وکیل یا خود افرادی که در جریان فتنه 88 در مظان اتهام و یا بیشتر از مظان اتهام بودند و به خارج از کشور گریختند، دسترسی نباشد، از راه قانون ابلاغ می شود و مجاری قانونی طی خواهد شد.      
سخنگوی قوه قضائیه، از نظام اطلاعاتی کشور خواست عوامل حامی تروریست ها را در داخل کشور شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی کنند.
سخنگوی دستگاه قضا، با اشاره به رفتار هفته های اخیر برخی کشورهای غربی و آمریکا، افزود: بار دیگر ماهیت این سلطه گران غرب برای مردم ما روشن تر شد.
وی گفت: مشخص شد چرا مردم ما «مرگ بر آمریکا» می گویند و به آمریکا و برخی کشورهای غربی اعتماد ندارند؛ چون آنان به قوانین بین المللی، موازین اخلاقی و حتی به مطالب خود هم پایبند نیستند.
سخنگوی قوه قضائیه افزود: آنها آنچه را درخور خودشان است، به ملت های دیگر و به ملت شریف ایران نسبت می دهند و ایران را ناقض حقوق بشر می دانند؛ پررویی و وقاحت هم حدی دارد.
محسنی اژه ای با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای دنیا از ظلم و ستم و چپاول آمریکا و غربی ها عاجز شده اند، گفت: برخی کشورهای غربی در طول تاریخ میلیون ها انسان بیگناه را به صرف اینکه از نژاد آنها نیستند زیر ظلم و ستم برده اند.
وی در ادامه درباره ظلم غربی ها به زنان گفت: کشورهای غربی به خاطر مطامع دنیوی خود به ظاهر به نفع خانمها اما در واقع ظلم بزرگی را به زن به عنوان رکن رکین خانواده روا کردند.
سخنگوی قوه قضائیه افزود: آمریکایی ها دست خود را رو کردند چرا که از یک طرف به ملت ایران پیام می دهند که مدافع شما هستیم و از طرفی دیگر می گویند ما به ایران اعتماد نداریم.
محسنی اژه ای گفت : ایران به مراتب از آمریکایی ها و غربی ها به علت ظلمی که در طول ده ها سال بر ما روا کرده اند بی اعتمادتر است؛ اما آمریکایی ها بار دیگر در مجامع خود تصمیماتی گرفتند که چهره شان برای اکثریت مردم ما روشن تر شود.
وی افزود: هنوز هم برخی در داخل تصور می کنند که اگر به آمریکا چراغ سبز نشان دهند مشکلاتشان رفع می شود و اگر با آمریکا کنار بیایند آمریکا با آنها کنار می آید.
محسنی اژه ای گفت: مایه تاسف است که برخی در داخل حاضر نیستند از مظالم آمریکا سخنی بگوییم و به آنها بر می خورد.
وی همچنین از همه دستگاه هایی که در آزادی مرزبانانمان تلاش کردند قدردانی کرد و گفت: با این حال ملت ما و دستگاه قضائی از دستگاه امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی انتظار دارد افراد تروریست نتوانند به این گونه کارها دست بزنند و دستگاه اطلاعاتی ما باید عوامل حامی آنها را در داخل کشور شناسایی و به دستگاه قضائی معرفی کند.
محسنی اژه ای گفت: حتماً کسانی در داخل با پول، زبان و اشکال دیگر از تروریست ها حمایت می کنند.


دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن