تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801298145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي نمايشگاه توانمنديهاي جمهوري اسلامي ايران در اربيل عراق


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ فروردين ۱۳۹۳ (۱۲:۵۵ب.ظ)
برپايي نمايشگاه توانمنديهاي جمهوري اسلامي ايران در اربيل عراق نهمين نمايشگاه توانمنديهاي توليدي و صادراتي ايران در اربيل مرکز اقليم کردستان عراق با مديريت استان آذربايجان غربي برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج؛ اين نمايشگاه از 15 تا 18 ارديبهشت ماه سالجاري و با مشارکت فعالان واحدهاي توليدي، صنعتي و خدماتي سراسر کشور در اربيل عراق داير خواهد بود.
اين گزارش به نقل از اکبري رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي مي افزايد: براي برپايي نهمين نمايشگاه اختصاصي اربيل عراق، فضايي به مساحت 10 هزار مترمربع سالن سرپوشيده و 5 هزار متربع فضاي باز اختصاص يافته است که حدود يکهزار مترمربع از سالن اين نمايشگاه به شرکت هاي دانش بنيان رياست جمهوري واگذار خواهد شد .
بگفته اکبري در اين نمايشگاه کالاهاي ايراني در گروه هاي صنايع غذايي، بازرگاني، آبميوه کنسانتره، انواع سنگ هاي معدني ،فلزي، نساجي،فرش ماشيني و دستباف، مواد شيميايي، خشکبار و لبنيات در معرض ديد عموم قرار مي گيرد.
وي با بيان اينکه از طريق اين سازمان اطلاع رساني هاي لازم در خصوص برگزاري اين نمايشگاه به روساي سازمانهاي صنعت، معدن و تجارت،اتاق هاي بازرگاني و تمامي فعالان اقتصادي سراسر کشور صورت گرفته است؛ افزود: تاکنون 70 شرکت از 12 استان کشور براي حضور در اين نمايشگاه اعلام آمادگي کرده و 20 شرکت ثبت نام قطعي کرده اند.
ثبت نام از متقاضيان جهت شرکت در نهمين نمايشگاه اختصاصي ايران در اربيل عراق ادامه دارد و علاقه مندان مي توانند تا فرصت باقيمانده جهت ثبت نام به سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربايجان غربي مراجعه کنند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن