تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814694314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مالزی: مشاوره وکلای آمریکایی به خانواده مسافران ام.اچ 370 غیرقانونی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مالزی: مشاوره وکلای آمریکایی به خانواده مسافران ام.اچ 370 غیرقانونی است کوالالامپور – ایرنا – شورای وکلای مالزی به خانوده 239 مسافر و خدمه هواپیمای پرواز ام.اچ 370 خطوط هوایی این کشور در مورد استفاده از مشاوره حقوقی وکلای آمریکایی هشدار داد.


به گزارش ایرنا، رییس شورای وکلای مالزی گفت این شورا با شرکت های آمریکایی فعال در مالزی که به ارائه چنین خدماتی مشغول هستند برخورد می کند.
ˈکرسیتوفر لئونگˈ گفت: ارائه خدمات قانونی شامل مشاوره حقوقی شرکت های آمریکایی در مالزی غیرقانونی است.
به نوشته روزنامه استار، این مقام حقوقی مالزی تاکید کرد که خانواده سرنشینان این پرواز باید در مورد مطابقت سیاست های بیمه و دیه ارائه شده توسط این شرکت های حقوقی دقت کنند.
لئونگ افزود: براساس خبرها یک شرکت حقوقی آمریکا با ارائه مشاوره حقوقی نادرست باعث آغاز اقدام قانونی اشتباه در آمریکا شده که این موضوع مورد انتقاد جدی یک دادگاه آمریکایی قرار گرفته است.
یک شرکت حقوقی آمریکا روز شنبه در کوالالامپور تلاش کرد با خانواده سرنشینان پرواز ام.اچ 370 دیدار کند که این دیدار بدون ارائه هیچ گونه دلیلی لغو شد.
پرواز ام.اچ 370 خطوط هوایی مالزی روز 17 اسفند در مسیر کوالالامپو به پکن ناپدید شد. تیم های بین المللی جستجو با گذشت 38 روز از ناپدید شدن این هواپیما تاکنون اثری از این پرواز به دست نیاورده اند.
153 مسافر از 225 سرنشین پرواز ام.اچ 370 چینی، 38 نفر مالزیایی، هفت نفر اندونزیایی، شش نفر استرالیایی، پنج نفر هندی، چهار نفر فرانسوی و سه نفر آمریکایی بودند.
ایران، اوکراین و کانادا نیز هر کدام دو مسافر در این هواپیما داشتند و از کشورهای هلند، روسیه و جزیره تایوان نیز یک نفر با این پرواز از کوالالامپور به پکن سفر می کرد.
نخست وزیر مالزی دو هفته پس از ناپدید شدن این هواپیما اعلام کرد که پرواز هواپیمای بویینگ 777 مالزی با 239 مسافر و خدمه در جنوب اقیانوس هند پایان یافته است.
آساق**د.م**1611
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن