تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820340401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین تمرین تیم والیبال بانوان متین ورامین پیش از رقابت های آسیایی برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آخرین تمرین تیم والیبال بانوان متین ورامین پیش از رقابت های آسیایی برگزار شد ورامین – ایرنا – در آستانه برگزاری هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال بانوان آسیا، آخرین تمرین تیم والیبال بانوان متین ورامین برگزار شد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، بازیکنان تیم والیبال بانوان متین ورامین که سومین دوره اردوی آمادگی خود را در شهرستان ورامین سپری می کنند، با حضور در سالن والیبال شهید گلعباسی این شهرستان آخرین دور تمرینات خود را سپری نمودند .
سرمربی تیم والیبال متین ورامین در حاشیه برگزاری این تمرین به خبرنگار ایرنا گفت: تیم والیبال بانوان متین پس از پایان لیگ برتر والیبال کشور، در سه دوره اردو شرکت نمود که این اردوها در خانه والیبال، سالن کمیته ملی المپیک و مجموعه ورزشی متین ورامین در این شهرستان برگزار شد که سومین مرحله یکی از بهترین اردوهای سپری شده در این ایام بود و طی آن موفق شدیم که به اهداف طراحی شده این اردوها دست یابیم.
سیما صدیقی افزود: با توجه به فاصله زمانی اندک میان لیگ و برگزاری اردوهای تیم والیبال متین ورامین، بازیکنان از آمادکی لازم برخوردار می باشند و موفق شدیم تا با ادامه برنامه بدنسازی، برنامه های تاکتیکی را به طول کامل مرور کرده و به هماهنگی نسبی میان اعضاء تیم دست یابیم.
وی گفت: جهت حضور پرقدرت این تیم در مسابقات باشگاه های آسیا مائده برهانی و شکوفه صفری از دانشگاه آزاد و فرانک بابلیان از ذوب آهن نیز به این تیم اضافه شدند که با توجه به این که این بازیکنان در تیم ملی در کنار یکدیگر حضور داشته اند ، به سرعت با یکدیگر به هماهنگی دست یافته اند .
وی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 90 درصد از بازیکنان تیم والیبال متین ورامین عضو تیم های ملی بزرگسالا ن، جوانان و نوجوانان کشور می باشند.
صدیقی در خصوص میزان آشنایی با تیم های همگروه والییال متین در بازی های آسیایی گفت: با توجه به این که همه ساله تیم های باشگاهی متفاوتی به مسابقات باشگاه های آسیا اعزام می شوند نمی توان شناخت کاملی از تیم ها کسب نمود ولی توانستم ایم شناختی کلی از سیستم بازی حریفان به دست آورده و با این شناخت برنامه های خود را جهت مقابله با آنان طراحی نموده ایم .
وی مهمترین بازی تیم والیبال را مسابقه اول برابر تیم میزبان اعلام کرد و گفت : از بازیکنان تیم تایلند شناخت کاملی داریم و سعی داریم تا با حملات ترکیبی و اجرای دقیق برنامه های طراحی شده ، از این بازی سربلند بیرون آئیم .
سرمربی تیم والیبال بانوان متین ورامین افزود : بازیکنان این تیم از انگیزه بسیار بالایی جهت مقابله با حریفان برخوردار می باشند و حمایت های مادی و معنوی مسوولین شرکت کارا سازه متین انگیزه لازم را برای بهترین بودن به بازیکنان این تیم داده است و همه اعضاء تلاش می کنند با صعود از گروه ، به بهترین مقام ممکن دست یابند .
وی گفت : یقینا موفقیت این تیم در وهله اول بیشترین تأثیر را بر روی تیم ملی خواهد گذاشت و باعث می شود که حمایت های فدارسیون از این تیم بیشتر شود ضمن این که این امر می تواند انگیزه های شخصی بازیکنان جهت موفقیت در سال های آینده ورزشی آنان را نیز تضمین نماید .
صدیقی تصریح کرد : یکی از دلایلی که بخش های خصوصی تمایلی جهت حمایت از ورزش بانوان از خود نشان نمی دهند به این دلیل است که آنان تصور می کنند تیم های ورزشی بانوان نمی توانند کسب موفقیت نمایند یا قادر به کسب مقام نیستند که در صورت موفقیت این تیم در رقابت های آُسیایی می توان شاهد تحول چشمگیری در ورزش بانوان باشیم.
وی تأکید کرد: بانوان ورزشکار، سفیران فرهنگی جامعه هستند و امروز این واقعیت را به آسیا و جهانیان نشان داده اند که حجاب اسلامی مانعی برای حضور بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیایی و جهانی نیست و این ورزشکاران با این حجاب اسلامی برای ایران اسلامی کسب افتخار می نمایند .
هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال زنان باشگاه های آسیا با حضور 10 تیم 28 فروردین ماه در کشور تایلند آغاز می شود .
تیم والیبال زنان متین ورامین به عنوان نماینده کشور در گروه نخست این رقابت ها با تیم های تایلند، ژاپن و ویتنام هم گروه است. چهار تیم گروه نخست به مرحله دوم رقابت ها صعود خواهند کرد.
فرنوش شیخی (کاپیتان)، شبنم علیخانی، مهسا صابری، مهدیه خواجه کلایی، شکوفه صفری، فاطمه امینی، ساناز واحدی، فرانک بابلیان، تهمینه درجزینی، نجمه عابدیان، مائده برهانی، نیلوفر حجتی بازیکنان اعزامی تیم متین ورامین به تایلند هستند.
تیم کشورمان به ترتیب در روزهای 28، 30 فروردین و یکم اردیبهشت ماه به مصاف تیم های تایلند ، ژاپن و ویتنام می رود.
تیم متین ورامین ایران اسلامی روز دوشنبه ایران را جهت حضور در این رقابت ها ترک خواهد کرد.
تهرام/7254/ 699
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




25/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن