تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خوش نیت باشد روزیش زیاد می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814711920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وقتی زنبورها زامبی می شوند! +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
وقتی زنبورها زامبی می شوند! +عکس
مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که مگس ریزی به نام A. borealis این زنبورها را آلوده می کند. مگس ماده تخم هایش را در شکم زنبورعسل می گذارد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از برترین ها،  هشاید زامبی های انسانی زاده تخیل داستان نویسان باشند، ولی زنبورهای زامبی واقعاً وجود دارند. این زنبورها زمانی زامبی می شوند که به نوع خاصی از انگل آلوده می شوند. با این عفونت، زنبورعسل رفتارهای عجیب و غریبی از خود نشان می دهند که بیشتر شبیه به رفتار زامبی ها است. اولین بار جان هافرنیک (استاد زیست شناسی دانشگاه دولتی سان فرانسیسکو) در سال 2008 در کالیفرنیا زنبورهای زامبی را کشف کرد.

مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که مگس ریزی به نام A. borealis این زنبورها را آلوده می کند. مگس ماده تخم هایش را در شکم زنبورعسل می گذارد. 7 روز بعد، حدود 25 لارو بالغ از ناحیه بین سر و قفسه سینه زنبور ظاهر می شوند. زنبورهای آلوده در طبیعت کندوهای خود را ترک می کنند و به سمت منابع نور پرواز می کنند و رفتارهای عجیب آنها آغاز می شود. آنها حرکات دایره وار داشته و نمی توانند بایستند. درست قبل از مرگ یک جا می نشینند و به بالا خم می شوند.
















1393/1/25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن