تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818895133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نویی: کفاشیان مسوولیتش را بپذیرد، به عربستان نمی رویم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قلعه نویی: کفاشیان مسوولیتش را بپذیرد، به عربستان نمی رویم تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به کمبود بازیکن این تیم در دیدار برابر الشباب عربستان سعودی گفت: اگر ملی پوشان را به تیم ملی فوتبال بدهیم، به اندازه کافی بازیکن برای بازی نداریم و بر همین اساس اگر کفاشیان مسوولیتش را بپذیرد ما به عربستان نمی رویم و ملی پوشان خود را در اختیار کادر فنی این تیم قرار خواهیم داد!


امیر قلعه نویی درحاشیه تمرینات امروز(یکشنبه ) آبی پوشان با بیان اینکه استقلال یک دیدار بین المللی دارد و درست نیست نیمکت ما خالی باشد درجمع خبرنگاران،افزود:تیم استقلال درحال حاضر 4 بازیکن ملی پوش، 5 مصدوم و یک محروم داریم و این یعنی اینکه ما برای مقابله با تیم الشباب بازیکن به اندازه کافی نداریم.
وی افزود:مسوولان فدراسیون فوتبال اگر مسوولیت این دیدار بین المللی را می پذیرنددرخواست خود را کتبا به باشگاه اعلام کنندو ما را به کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقال می دهیم واز دیدار برابر الشباب عذر خواهی خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: فوتبال را نمی شود با 7 نفر بازی کرد فوتبال یک بازی 11 نفره است و ما اگر با این وضعیت به عربستان برویم باید با هفت نفر مقابل این تیم قرار گیریم.
قلعه نویی با انتقاد از کادر فنی تیم ملی و فدراسیون فوتبال اعلام کرد: بیش از 32سال است که درفوتبال هستم و تا به حال این وضعیت را ندیده ام بروید ببینید کدام تیم ازهم اکنون برای جام جهانی اردو تدارک دیده اند.
وی البته ما مشکلی نداریم و اگر فدراسیون قبول کند مسوولیتش را بپذیرند ما به عربستان نخواهیم رفت این دیدار یک بازی بین المللی است و اعتبار فوتبال ایران است مگر می شود با نیمکت خالی با تیم آماده الشباب بازی کرد من به دستور آقایان کاری ندارم سوال من فنی است وبیایند پاسخ دهند.
وی درباره غیبت ملی پوشان استقلال درتمرینات امروز این تیم نیز گفت: خسرو حیدری با کادر فنی هماهنگ کرده است امیر حسین صادقی نیز مصدوم است اما هاشم یبک زاده هماهنگ نکرده است و باید دلیلش را از مسوولان بپرسم.
قلعه نویی درواکنش به کسر 20 درصد قرارداد کادر فنی و بازیکنان این تیم پس از شکست برابر تیم تراکتورسازی نیز گفت: این موضوع حق مدیریت باشگاه است بالاخره ما پنجم شدیم و شکست خوردیم اما امیدوارم دردیدار برابر الشباب به برتری برسیم تا جرایم بخشوده شود.
وی درباره اعلان عمومی قرارداد های فوتبالیست ها نیز گفت: درهیچ کجای دنیا مبلغ قرارداد ها اعلان عمومی نمی شود اما خوشحالم تنها کسی درفوتبال ایران هستم که از همان ابتدا گفتم بالاتر از سقف قرارداد می بندم وهیچ وقت دروغ نمی گویم.
وی با گلایه ازسقف گذاشتن برای قرارداد فوتبالیست ها عنوان کرد:این ها همه اش من درآوردی است در بارسلونا مگر سقف مطرح است فقط درایران این مسایل عنوان می شود.
قلعه نویی درباره ماندن و یا رفتنش از تیم استقلال نیز گفت: اگر قهرمان می شدم از استقلال می رفتم اما حالا که پنجم شدیم و تمام مسوولیتش با من است مردانگی نیست از این تیم بروم باید با مسوولان این باشگاه صحبت کرده ودرصورت ماندن همانند سال 82 یک تیم جوان،باانگیزه و خوب برای دو یا سه فصل ببندیم.
او درباره علی فتح اله زاده نیز گفت : او یک مدیرخبره است و این سرمایه رانباید از دست بدهیم او برای این تیم زحمات زیادی کشیده است و نباید خرابش کنیم.
امیرحسین صادقی،آندرانیک تیموریان،خسرو حیدری و هاشم بیک زاده ملی پوشان تیم استقلال هستند،احمد جمشیدیان ،محمد مهدی نظری، مجید غلام نژاد و سیاوش اکبرپورمصدومان این تیم هستند و جی لوید ساموئل نیزبه علت محرومیت نمی تواند این تیم را در دیدار برابر الشباب همراهی کند.
ورزشی (3). ** 7537 ** 9144 ** 1589
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن