تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814682837




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيک‌زاده: فتح‌الله‌زاده جواب تلفنم را نميدهد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بيک‌زاده: فتح‌الله‌زاده جواب تلفنم را نميدهد




مدافع تيم فوتبال استقلال گفت:فتح الله زاده وقت ندارد جواب تلفنم را بدهد ولي چرا آن زماني که پول آمد به ما ندادند؟





ورزش سه: يکي از ملي پوشان تيم استقلال که در دوراهي استقلال و تيم ملي قرار گرفته هاشم بيک زاده است. اين بازيکن که به دليل پرداخت نشدن برخي از مطالبات خود ناراحت است اظهار داشت: ديروز به تمرين نرفتم چون خسته بودم. البته بس که به دنبال مدير عامل باشگاه دويدم خسته شدم چون آقاي فتح الله زاده جواب تلفنم را نمي‌دهد.


وي افزود:شايد اگر من هم مثل بقيه پولم را گرفته بودم خيالم راحت بود و درگير اين مشکلات نبودم اما اين روزها ذهنم درگير مطالباتم است.من 65 درصد مطالباتم مانده و فصل هم تمام شده است. 50 ميليون هم از مطالبات فصل گذشته‌ام باقي مانده که مربوط به ماليات فصل گذشته‌ام است و باشگاه آن را هم پرداخت نکرده است.

مدافع تيم استقلال در ادامه گفت و گو تاکيد کرد: البته من به کسي کاري ندارم و هر بازيکني پولش را گرفته نوش جانش باشد ولي من حق خودم را مي‌خواهم و به ديگران کاري ندارم. اميدوارم باشگاه مطالبات من را پرداخت کند چون بيشتر از حقم نمي‌خواهم.

مدافع استقلال در پاسخ به اين سوال که شايد دست فتح الله زاده بسته است و نمي‌تواند به همه بازيکنان پول بدهد گفت: چرا آن زماني که پول به باشگاه آمد بين ما تقسيم نشد؟بايد به ما هم به اندازه خودمان پول مي‌دادند و من در اين باره بارها با آقاي فتح الله زاده صحبت کرده بودم.

بيک زاده در خصوص اينکه سرانجام به اردوي تيم ملي مي رود يا بايد مقابل الشباب بازي کند گفت: اين موضوعي است که فدراسيون و باشگاه استقلال بايد آن را حل کنند. من بازيکن باشگاه هستم و مطمئنم آنها مصلحت تيم ملي را هم در نظر مي‌گيرند. اميدوارم فدراسيون تصميمي درست بگيرد که نه استقلال ضرر کند و نه تيم ملي.







تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن