تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814217435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان صدها دستگاه تانک به عربستان می فروشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آلمان صدها دستگاه تانک به عربستان می فروشد تهران- ایرنا- یک نشریه آلمانی روزیکشنبه نوشت: دولت آلمان قصد دارد صدها دستگاه تانک پیشرفته به عربستان سعودی بفروشد و این در حالی است که وزیر اقتصاد آلمان هنوز موافقت خود را با این معامله اعلام نکرده است.


به گزارش خبرگزاری رویترز، رسانه های آلمانی اعلام کردند دولت این کشور پس از ابراز تمایل عربستان سعودی قصد دارد 800 دستگاه تانک ˈلئوپارد 2ˈ به این کشور بفروشد.
از سوی دیگر بنا براعلام رسانه های آلمانی، ˈسیگمار گابریلˈ وزیر اقتصاد این کشور از حزب سوسیال دمکرات هنوز موافقت خود را با این معامله اعلام نکرده است.
بنابراین گزارش عربستان سعودی از سال های پیش درنظر داشت از شرکت آلمانی ˈکراوس مافی وگمانˈ تانک خریداری کند و به این منظور بودجه ای در حدود 18میلیارد یورو معادل 25 میلیارد دلار اختصاص داده است.
با این وجود نشریه آلمانی ˈبیلد آم زونتاگˈ نوشت: دولت آلمان هنوز این خبر را تایید نکرده است.
به نوشته این نشریه، وزیر اقتصاد آلمان نقش کلیدی در این معامله بر عهده دارد و گفته شده که با فروش این تانک ها به عربستان سعودی مخالف است.
برای انجام این معامله نظامی لازم است که شورای امنیت ملی آلمان شامل ˈانگلا مرکلˈ صدراعظمˈ ، وزیر دفاع ، وزیر اقتصاد، وزیر توسعه و وزیر امور خارجه این کشور آن را تصویب کند.
اروپام 1583 ** 1064
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




24/01/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن